I ♥ mist

Det är väl direkt ingen överraskning för någon tror jag.. att jag gillar mist.. va?
Så när söta Petra på Scrapgalen frågade om jag ville hålla en kurs i min stil så svarade jag snabbt jag.. jag fullkomligt älskar att hålla kurs och jag skulle inte ha något emot fler kurshelger =) Det är så härligt att träffa alla nya människor och få ansikten på alla nick man stöter på i bloggar i scrapvärlden!
Innan jag visar upp min kurs-layout så tänkte jag passa på att tacka alla som var med. Alla deltagare, scrapgalens DT och Petra. Tack för att ni inspirerar och är så trevliga och glada. Att ni står ut med mina utmaningar och tar er an dom med glädje och kreativitet. Ert skapande ger mig ny inspiration och glöd. tack!
****
I don´t think it´ll really surprise anyone that i love mist.. right?
So when Petra at Scrapgalen asked me if I wanted to teach a mahlin-style class I answered YES without hesitation. i love teaching and I wish I had more planned atm.  I love meeting all the new people and seeing everyone IRL that you´ve gotten to know through blogs an forums.. so.. A  weekend with so much fun!

Here is the layout for my class...      Min kurslayout:

Kommentarer
Postat av: lisa

Åh! så läckert! ser gott ut ;)

2011-05-21 @ 13:20:56
URL: http://bcreative1.blogspot.com/
Postat av: Tussemaja

Superläcker! Orange och turkost är så läckert tillsammans. Önskar jag använde mer mist... jag har men är lite för lat att ta fram.

2011-05-21 @ 18:26:45
URL: http://tussemaja.blogspot.com
Postat av: ElinÅ

Så härlig LO, är avundsjuk på förra helgens kursdeltagare.... Jag önskar mig en fortsättningskurs på nätet på Misterious:) Jag hade sååå kul och fick såååå mycket inspiration! Och att jag har blivit akryl o mistberoende det gör absolut inget, det är smällar man får ta;)

Trevlig helg!

2011-05-21 @ 21:44:00
URL: http://elinsscrapblog.blogspot.com
Postat av: Petra

Tusen tack själv vännen! Du är så underbart sprudlande kreativ och bara rätt och slätt KUL att ha med som instruktör!

Kram Petra

2011-05-23 @ 21:38:58
URL: http://www.scrapgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback