TCR #67

oh yes.. I felt I needed a challenge.. so what better than playing along with this new palette.. It is so far out of my comfort zone.. not my colors and I struggled.. for sure.. BUT I made something and I am proud for completing it.. so .. here you got it.. my take on The color room palette 67..

****

jag tyckte att jag behövde utmana mig själv lite.. så vad passar bättre än att hoppa på den här veckans palett.. Det är galet långt ifrån vad jag känner mig bekväm med, det är inte mina färger och jag fick verkligen verkligen kämpa... MEN. jag slutförde layouten och jag är stolt som en tipp för det.. så .. här har ni den.. Min layout till The Color rooms palett 67....

And.. even if I´ve gotten a whole bunch of emails already I´ll repeat my questions from yesterday..
.
First.. I am thinking of making another video this upcoming week.. but.. I thought I´d ask you guys if there is anything in particular you´d like to see? =)

Second.. I am planning some classes for fall.. I love teaching and I need to get some classes in order... just in case.. Might have them IRL at LSS or here online.. you never know.. and the question is.. is there any class you´d like me to teach?

**********
Även om jag har fått ett gäng trevliga mailsvar på mina frågor så tänker jag att ja ställer frågorna idag igen... Ju fler desto bättre, tänkte ja..
Första.. jag tänkte filma lite i veckan.. det är ju faktiskt lite skoj.. Men jag tänkte fråga er som hänger här om det är något särskilt ni skulle vilja se?
Andra.. jag håller på å filar lite på lite kurser till hösten.. Jag älskar att hålla kurs och jag måste fixa lite tillfällen nu i höst.. Det kan bli tillfällen IRL i utvalda butiker ;) eller här online.. man vet aldrig .. men frågan är om det är något särskilt, någon särskild kurs som ni skulle vara intresserade av.. vad? Nu är det perfekta tillfället att komma med önskemål... =)
Imorgon vankas det lite jobb för min del.. de kommande två veckorna faktiskt.. Viva la fritids!!! =)

Kommentarer
Postat av: Zildara

Dösnyggt, snygging! =)

2011-07-17 @ 22:15:32
URL: http://zildaradesign.blogspot.com
Postat av: Veronica

Gu va coolt jag blir alltid så sugen på att kleta och kladda när jag kikar in hos dig :-)

2011-07-18 @ 09:28:24
URL: http://vagaskapa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback