Studio Calico Sunday sketch... and a question..

ok so I had some wine yesterday.,. hah. and it boosted my messy side even more.. ;) I made a huge mess with gesso,buttons and mist.. and it was so much fun..  This is what came out of it.. (this and 3 more...) It is my take on the sunday sketch over at studio Calico... Very inspirational...
*****

heh.. Vinet igår satte fart på min stökiga sida.. heh.. Jag kletade och kladdade lite till med gesso, mist, knappar.. ja, det var riktigt kul.. och detta är den första av 4 layouter som påbörjades igår.. Det är min tolkning av Studio Calicos söndagsskiss.. mkt inspirerande...
And then I had a question.. or two..
First.. I am thinking of making another video this upcoming week.. but.. I thought I´d ask you guys if there is anything in particular you´d like to see? =)

Second.. I am planning some classes for fall.. I love teaching and I need to get some classes in order... just in case.. Might have them IRL at LSS or here online.. you never know.. and the question is.. is there any class you´d like me to teach?

**********
Det var ju en fråga eller två också..
Första.. jag tänkte filma lite i veckan.. det är ju faktiskt lite skoj.. Men jag tänkte fråga er som hänger här om det är något särskilt ni skulle vilja se?
Andra.. jag håller på å filar lite på lite kurser till hösten.. Jag älskar att hålla kurs och jag måste fixa lite tillfällen nu i höst.. Det kan bli tillfällen IRL i utvalda butiker ;) eller här online.. man vet aldrig .. men frågan är om det är något särskilt, någon särskild kurs som ni skulle vara intresserade av.. vad? Nu är det perfekta tillfället att komma med önskemål... =)
Nu ska det ätas lite och sen kanske vinet dyker upp igen,...

Kommentarer
Postat av: Malin Scheier

Åh, vad kul!! Gillade verkligen din kurs hos Mollys:)

Får fundera på vad kursen kan innehålla.

2011-07-16 @ 18:42:10
URL: http://scraptrion.blogspot.com
Postat av: Anna W

Jag vill alltid gå kurs med dig, hjärtat! Runt Örebro kanske? =)

2011-07-16 @ 22:03:12
URL: http://zildaradesign.blogspot.com
Postat av: Marja/Miss Deerest

tja, överraska oss ;-)

2011-07-16 @ 22:38:51
URL: http://missdeerest.blogspot.com/
Postat av: ElinÅ

Hur har jag kunnat missa den här?!? Grymme grymmesnygg!!!! Du är världsmästare på att kladda och få till det som ett konstverk varje gång:)



Ohhhh, jag älskade misterious hos Mollys....både kursinnehåll, tekniker, produkter, upplägget och alltihop! Så jag önskar mig någon sådan variant igen:) Och det va väldans smidigt att kunna sitta hemma och gå kurs.

2011-08-12 @ 21:51:12
URL: http://www.elinsscrapblog.blogspot.com
Postat av: Charlotta / La Vikinga

Jag sparade ner den här som inspiration, under beteckningen "Mahlin målar på allt utom fotot"...



Jätteovnlig och cool

2011-08-14 @ 15:37:15
URL: http://lavikingascrapp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback