Back home...

Alanya was a blast.. we did.. nothing. ok,we did some things,, there was sun, beer, food, beer, pool, rafting, ocean, beer and more beer involved.. very much relaxing.. but now we´re back home. It is such a great feeling, coming home.. first thing I did was.. brewing a nice cup of coffee after a whole week with just nescafe..

Didn´t bring my fancy camera and i didn´t take many photos at all (gasp, a scrapper on vacation not taking photos?) But this is the view from our hotelroom...

*******
Alanya bjöd på en alldeles jättehärlig vecka med semester.. Vi har gjort.. typ ingenting.. ja självklart så var det sol, sand, hav, pool. öl, mat, öl, forsränning, öl och så lite mer öl.. mycket slappande.. skönt. Nu är vi dock hemma igen och det är så ljuvligt att komma hem. det första jag gjorde var att brygga lite gott kaffe efter en veckas plåga med nescafe.. huh...
hade inte med mig finkameran och jag tog inte alls många bilder med den andra (har ni hört nåt så galet, en scrappare som knappt fotar på semestern.. galet)... men här är utsikten från vår balkong...
And.. before leaving.. I´ll throw in some scrappy creations I made before I went on vacation...
Lite pyssel jag hann med innan jag åkte.. scrapgalens skiss för juni... mumsig..
and.. I got to share this aswell... Scrap rat kits got a brand new blog.. check it out!
och sen har vi ju Scrap rat kits som har en helt ny blogg.. kolla in..
Our Shop
See you!

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Välkommen hem sötis! Det lät väl som en himla skön semester;)fast lite knasigt att inte fota massor som du kan scrappa sedan:)

Din sida efter Cillas skiss är galet snygg! Blir så sugen att scrappa i gult! Får bli nästa projekt! Kram!

2011-07-12 @ 09:51:05
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback