Going to Norway

Japp.. har ni sett..?
30 september bär det av till Norge för att vara med på Papirfesten.. Jag håller för fullt på och planerar kurserna och det kommer bli superkul.. DET kan jag säga. Det kommer bli kurser med mkt färg o mist.... o Struktur såklart.. Även minialbum står på agendan..
Jag är riktigt glad för den här möjligheten och jag hoppas verkligen att jag kommer få träffa några av mina glada norskor från min blogglista!  =) Ska du till Papirfesten, lämna gärna en kommentar... =)
o för er svenskor kan jag ju locka med att kurserna i sverige planeras för fullt bakom kulisserna =D
******
I am going to Norway in september/october to teach at Papirfesten... I´m having so much fun planning my workshops and it is going to be so much fun meeting all those sweet norweigan girls... I am so looking forward to this event!

and to all others, more workshops are being planned so no worries.. there´ll be lots of opportunities in sweden and abroad.. =)

Have a great weekend..


Kommentarer
Postat av: Katarina

Underbart!! skojsigt för dig!! och efter att ha läst din presentation.. grattis till dina nya utmaningar :)

//Katarina

2011-08-21 @ 09:02:20
URL: http://krumeluran.wordpress.com
Postat av: Marja Seidemo

Va kul för dig:)

2011-08-22 @ 08:16:08
URL: http://missdeerest.blogspot.com
Postat av: Frida

Så länge sedan jag gick på bloggrunda, men måste(!) bara säga att jag formligen älskar dina LO:s!!! Sååå fina!

Postat av: Marianne

NEI NEI NEI!!!! Jeg vil på kurs med deg, men den helga kan jeg ikke.....buhu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback