Everything else but scrapbooking

.. not entirely true.. The scrapbooking currently going on around here is only things I can not show you .. yet..  But.. Since I can´t keep to doing just one thing at a time.. there is a lot.. and I mean ALOT of creating going on.. just not actual layouts...

When I realized I had like a million stuff (just fun stuff) on my to do list.. I decided to make me a to-do-book and of course I had to decorate it... =)
******
Allt för utom scrapbooking.. nej det är inte helt sant men det jag scrappar just nu är inget jag kan visa ännu.. men.. eftersom jag inte kan göra bara en sak så håller jag på med en himla massa projekt just nu och dom kan jag ju visa =) När jag insåg hur enormt lång min att göra lista var (mest roliga saker dock) så bestämde jag mig för att ja måste nog ha en bok o samla alla viktigheter i.. och så måste ja ju dekorera den såklart...
And.. I have been binding my new art journal.. yes.. I have been art journaling for as long as I can remember, in some way.. but it has always been to .. private to show in my blog.. but now I only have a couple of pages left in my current art journal so.. I was thinking of being brave enough to show you some of what I make in my new one I just made... Here it is..
*****
och.. så har jag bundit en ny art journal.. Jag har pysslat med art journaling så länge ja kan minnas.. på nåt sätt.. men det har alltid varit för.. privat.. för att visa i bloggen men nu har jag bara några sidor kvar i den jag håller på med så jag tänkte att.. ja ska vara modig nog att visa lite ur den nya nu när jag precis har gjort den... min tumme känner fortfarande av allt syande.. många nålar i tummen blev det..

It is not perfection.. but it´s mine.. and it is totally hand made..


***'
Den är inte i närheten av perfekt.. men den är min och den är handgjord  =D

And.. I have some gorgeous Shimmerz Enamelz on their way here..  and I have great plans for it.. It involves this little cute handbag...
Jag har lite Shimmerz Enamelz på väg hit.. och jag har stora planer.. de involverar bland annat min söta lilla handväska =)
and one more thing before you go...  since I am such a curious person and I happen to sometimes.. check out who is visiting me..  and I am dying to know.. who is from Fountain Valley? =) Such a wonderful name for a place to live.. and who is from  Lelystad? =)  as I said.. I am so curious , who everyone visiting my blog is.. ? Tell me..

I have some painting and another altered book in the works but.. I can´t show off everything in the same day so.. canvases coming up next time I blog =)

thanks for dropping by!

**********
Jag har några tavlor och dekorerade böcker som jag håller på med också men jag kan ju inte visa allt på en och samma dag.. =) Så canvasarna får ni se nästa gång jag tar mig tid att blogga =D
Tack för titten
/Mahlin

Kommentarer
Postat av: Marja

Spännande med väskan...du gör ju så fina saker, jag håller på och syr en fiskejournalbok till Darlingen och fy vad det var jobbigt:-)Pyssla på!

2011-08-11 @ 08:46:48
URL: http://missdeerest.blogspot.com
Postat av: Åsa I

Helt underbart som alltid Mahlin! Är så inspirerad av dina vackra alster av alla de slag. Ser så härligt ut med färgduttarna. Jag har äntligen beställt lite gesso och skall testa. Håller tummarna för att brevlådan är full idag.

2011-08-11 @ 09:27:45
URL: http://korvssonsscrap.wordpress.com/
Postat av: sasha farina

i love your handmade journal, Mahlin!!

2011-08-12 @ 03:54:23
URL: http://shopaholicscrapper.blogspot.com/
Postat av: piau

hello ,hej och jag är från sthlm o är inne o kikar på dina fina grejor som skapar o blir inspirerad hälsnngar pia!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback