Bo bunny loooove =D

Jaa... I veckan dök min låda från Bo bunny upp här hemma.. DEt var rena himmelriket! Underbart, fantastiskt. jag satt länge och klämde och kände , luktade, kramade klappade på sakerna.. Jag har hittat en storfavorit i Whoo-ligans.. Även om det är en Halloween-serie så är det så fantastiska färger och mönster så de passar mig.. när som helst..

JAg har redan gett mig i kast med att skapa av alla ljuvligheter och först ut var en skiss och Learning Curve kollektionen.. hoppa över till Bo Bunnys blogg för att kika på skissen. Här är min tolkning och jag har vänt den 180 grader...

***********
oh yes.. Earlier this week I got my huge box from Bo bunny... It was pure heaven. Lovely, fantastic. I sat for a long time, cuddling, stroking, touching smelling all the gorgeousness.. Whooligans is one of my all time faves.. Even if it is a halloweencollection, the colors and patterns are amazing and useable for regular pages too..

I´ve already started using my goddies, first up was a sketch using Learning curve.  Head over to Bo bunnys blog to see the sketch.. Here is my take and I twisted it 180 degrees.






Annars så är det äntligen helg igen.. Veckorna rusar fram och min hög med saker att göra till jobbet tycks inte bli mindre, hur mycket jag än jobbar.. jag lyckas i allafall fortfarande med att inte slita.. och gårdagens jobbfest var en klar tiopoängare i min bok! Roligt som tusan (det var mindre roligt att vakna idag, jag börjar bli gammal! )

So glad it´s weekend again.. The weeks are just passing by so fast and my huge pile off must do-stuff for work isn´t getting any smaller even if I work work work.. but the good thing is I´m still not stressed.. and yesterdays party with the co-workers was so much fun.. (not as much fun waking up today tho, I am getting old... =D )


Kommentarer
Postat av: Lilo

Urcool! Jag gillar också whooligans... mer säger jag inte va? ;)

2010-09-05 @ 11:31:49
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Mathilde

Gud så snyggt! Alla detaljer är ju helt underbara! Du kan du!

Kram Mathilde

2010-09-05 @ 22:24:24
URL: http://vardagochtrams.blogspot.com
Postat av: Erica

Det är så snyggt!! Du är så bra på att dekorera. Så stor din lilla kille har blivit..han var ju bebis nyss tycker jag :)

2010-09-06 @ 12:26:11
URL: http://spacemouse.blogg.se/
Postat av: Marja/Miss Deerest

jaaa, time flies...men ålder är ju bara en siffra, får man intala sig. Men det här med att gå direkt från festen till jobbet är ju helt passé, vem orkar med sånt nuförtiden? ;) Härliga inspirerande Lo´s..förstås!!!

2010-09-08 @ 12:09:17
URL: http://missdeerest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback