Lek med färg och FYI

Oj oj oj, det är inte bara uppdateringen av bloggen som har stått tillbaka och blivit dåligt underhållet..  Hela bloggen är kraftigt eftersatt på flera plan. Länkarna är inte uppdaterade, designsidan är inte komplett, infosidan är inte uppdaterad sedan början av året och ja..  Jag ska försöka ta tag i det en dag när jag har mycket tid över.. Hm, när nu det kan vara?  Dagarna liksom rusar på, på gott och ont. Det finns mycket som jag skulle kunna skriva om varför men, nä. Inga ursäkter, vi tar det som det är!

För några helger sen hade jag den stora äran att representera Inkido på den otroligt roliga scrapkryssningen i Scrapgalens regi! (stort tack till alla härliga deltagare och Petra med DT-team!!)

Jag höll ju inte bara i kurser under resans gång utan hade även lite fri pysseltid som jag med glädje spenderade på härliga Helens kurs kring färg, klet och kladd =).. Det var otroligt roligt! Får ni någonsin chansen att gå en av hennes kurser så , GÖR DET... 

Den här layouten är iaf mitt resultat efter kursen!!

*********

oh wow.. It´s not only the actual updating of this blog that has been kept poorly.. My whole design and info has been out of date for some time now.. Links aren´t updated, the design page isn´t complete and I haven´t updated my infopage since the beginning of the year.. I´ll try to get it sorted, one day with lots of spare time.  don´t know when that would be though.  Days go by so fast and I could give you so many reasons to why but.. no excuses.. ..

A couple of weekends ago I represented Inkido on a really fun scrapcruise...
I didn´t just teach all of the time.. I had some time to do whatever I wanted and I chose to take Helenes class about color, and having fun with it.. It was such a fun class and Helene is awesome.. If you ever have the opportunity to take one of her classes.. do it!


This is what I made...





Sedan vill jag även passa på att flika in lite övrigt.
Jag har gjort ett medvetet val att inte skriva alltför mkt om mitt privatliv i den här bloggen. Det är ett val jag gjort och som jag trivs med. Det betyder dock att det finns mkt som lämnas till besökarens egna tolkningar och uppfattningar. På gott och ont. Återigen, istället för att misstolka och skapa bilder som kanske inte stämmer, så fråga mig.

Kommentarer
Postat av: Nenne

Äsch strunt i bloggen men jag blir SÅ glad när du uppdaterar! Härligt kladd, fotot är ju bara sååå perfekt till den LO:n!



KRAM

2010-11-08 @ 09:30:34
URL: http://www.creativenenne.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag blir också glad när du uppdaterar! :) Vill ju inte missa något. På tal om länkar så länkar jag till dig utan att fråga - men jag antar att det är okej. ;) :)



Kram

2010-11-08 @ 10:52:01
URL: http://www.colorfullife.se
Postat av: Ullkika

Håller med förgående skrivare.. jättekul att hittat dig bland alla bloggar! Jag blir verkligen inspirerad av det du gör.

KramiZ Ullkika

2010-11-08 @ 23:03:36
URL: http://ullkikasscrap.blogspot.com/
Postat av: pia

super flot layout, lækkert design

2010-11-10 @ 18:54:02
URL: http://piabau.blogspot.com
Postat av: nicole

I love how colorful this layout is.

2010-11-11 @ 04:10:09
URL: http://iamahoneybee.com
Postat av: Petra/peu

Helt underbar!

2010-12-13 @ 22:23:18
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback