den stora finalen...

Huh..
Den här veckan har varit riktigt riktigt rutten. Inte på grund av något särskilt utan jag har bara varit seg sur och rastlös.. Sådär som det kan bli ibland men det är så himla tråkigt när det blir så.. Idag vände det äntligen och Ville och jag har haft en ljuvlig förmiddag (varför ska han envisas med att gå upp klockan 6?).

Jag filar och filar på min nya bloggdesign men jag får det inte alls som jag vill. Jag vet precis hur jag VILL att det ska se ut men jag har inte riktigt kunskaperna att genomföra det.. Sedan började jag klura på om det kanske vore värt att byta till blogspot igen eller kanske till och  med skaffa domän och köra på wordpress. Nå, sitter det nån därhemma i stugorna som är en fena på att designa bloggar och som inte har något för sig utan gärna tar sig an min så tjoa gärna =)

Scrapmästarfinalen är nu i gång för fullt. HÄR kan ni se mina layouter. Dom jag kämpade fram förra helgen! Här hittar du information om hur man röstar också. För jaa, nu får allmänheten vara med och rösta serrni. Självklart hoppas jag att det finns några som också gillar mina layouter och ger mig en liten röst =D

Jag har också lite andra nyheter.. yay.. ett litet tut!





JAg har varit väldans lat med att fota av de layouter som blivit till under veckan, jag har fifflat lite med bloggutmaningar så det kommer upp nu i veckan istället!  Däremot hittade jag en "gammal" layout som inte fått vara med i bloggen ännu. Den gjorde jag till cocoa daisys cc häromsistens.

************
I´ve just had the most crappy week,  no reason in particular. I´ve just been grumpy, tired and restless.  Those days just happens but it´s no fun when they do. Today was a turning point, DS and I had an awesome morning (but why oh why does he have to get up at 6 every morning? )

I´m trying to figure out my new blogdesign. I know how I want it but I don´t have the knowledge to make it work (as Tim Gunn would say). I´m also thinking of switching to blogspot or wordpress. I don´t know. If any masters in blogdesign sees this and wants to fix mine out of the kindness of their heart feel free to give me a shout.

The finale in the big swedish competion is launched. HERE are my layouts. made with blood and tears last weekend. I mean, how do you create a masterpiece? really, how do you? Now I have to sit back and wait and hope I get some votes from the public...

And know.. some other great news.. a TOOT for me...




I´ve been a bit lazy and haven´t taken any pics of the layouts I made the past week but just to show you something I found this one, made for Cocoa daisys crop just the other week.




Kommentarer
Postat av: Nenne

Jag har röstat på dej! Se bara på LO'n ovan! Helt perfekt! Älskar det du gör Mahlin!

2010-05-23 @ 22:01:02
URL: http://www.creativenenne.blogspot.com
Postat av: Hazel

Congrats on joining the BF DT



x

2010-05-23 @ 23:07:41
URL: http://craftyhazelnut.blogspot.com
Postat av: Nina

Grattis till DT-uppdraget!! Vilken underbar LO.

Håller tummar och tår för att du blir scrapmästare :) KRAM!

2010-05-24 @ 10:46:08
Postat av: Caroline

Welcome to the Bubbly Scrumptious Design Team Mahlin...x

Postat av: Kathy

Congratulations on the BF team news, it's lovely to meet you and get a chance to see your wonderful work.



Your LOs are fantastic

2010-05-24 @ 13:31:20
URL: http://kathybsworlduk.blogspot.com/
Postat av: Angelnorth

Great to see you join the BS DT - hope you enjoy it! Your bright scrappy style looks perfect for the job!

2010-05-24 @ 21:38:19
URL: http://angelnorth.blogspot.com
Postat av: Lilo

Grattis! Vad är det för ett ställe? En butik?? Du ser, jag är helt borta. ;) Men kul att du kom med.

2010-05-24 @ 21:56:48
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Kattta

Vad kul du är tillbaks på banan! :)



Roligt att du fått din inspiration tillbaks, pyssla är ju da shit.



Ser fram emot många härliga inspirerande alster, och Grattis grattis till din nya DT plats.

Nu ska jag genast gå och kika vad det är för ställe. Alltid roligt att hitta fler inspirationskällor :)

2010-05-25 @ 00:14:39
URL: http://kattapysslar.blogspot.com
Postat av: Kattta

Vad kul du är tillbaks på banan! :)

Roligt att du fått din inspiration tillbaks, pyssla är ju da shit.



Ser fram emot många härliga inspirerande alster, och Grattis grattis till din nya DT plats.

Nu ska jag genast gå och kika vad det är för ställe. Alltid roligt att hitta fler inspirationskällor.

2010-05-25 @ 00:18:20
URL: http://kattapysslar.blogspot.com
Postat av: Anonym

What a fun and funky design! Love this layout - in fact I love all that you do Mahlin! I use blogger for my blog and never have any problems with it. I'm sure you'll figure something out :)

2010-05-25 @ 03:02:42
URL: http://www.sweetaboutme-tanya.blogspot.com
Postat av: Marie/Mison

Älskar den layouten! Lycka till i tävlingen.

2010-05-25 @ 09:00:57
URL: http://gulavillanivallen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback