Stellas, Nook och Pencillines

Nu är jag hemma igen efter en urhärlig lördag på Stellas.se.. =) En del shopping, en liten del pyssel och mängder av dans, skratt och gott sällskap! Jag tog ju med mig kameran upp för att fota lite under dagen i butiken.  Stellas.se firade 1 år i sin fysiska butik.. men tji fick jag för batteriet var slut och jag hade glömt laddaren hemma.
Då hade ni fått se  när duktiga AnnaMarias demade i butiken. Ett helt bord med ljuvliga alster. Hon kan skapa magi den kvinnan!


Jag har använt mitt Majkit från the nook och tolkat Pencillines skiss 185.. Såhär blev det! Eller, det fick ni visst inte se för den ska publiceras.. sorry, jag återkommer med något att titta på så snart jag kan =D

**
I´m home again after a great weekend at my DT-mom at stellas.se. Some shopping, scrapping and lots and lots of laughter and awesome company.  I brought my camera to take som pics during the day since there was some celebrations in the shop but the battery died.

I used my maykit from the nook to make a layout for Pencillines sketch 185. This is how it came out.

Sorry, It got picked up for publication right away so you´ll have to wait =D



Kommentarer
Postat av: Marie/Mison

Jag är kär - i allt du gör tror jag. Bara så UNDERBARA saker du ploppar ur dig. Grattis till priserna på Cocoa Daisy. Gillar deras kit mycket. Hade tänkt sluta när jag började sälja egna, men jag KAN inte....

2010-05-09 @ 16:43:05
URL: http://gulavillanivallen.blogspot.com
Postat av: susanne

Himla läckert!

Man blir glad av denna LO...:)

kramkram

2010-05-10 @ 14:55:54
URL: http://susannesmulor.blogspot.com
Postat av: Stina

Hej! Hamnade här via Krumelurans blogg och har kikat runt lite. Och oj, vad mycket fint du gör!! Tokgillar alla härliga färger!! :-)

Kram!

2010-05-12 @ 19:20:19
URL: http://www.sagoliktpysslar.blogspot.com
Postat av: krumeluran

gillar din nya signatur i bloggen.. vad har du använt för pensel/font till de små figurerna? skulle också vilja ha sådana



KRAM

2010-05-12 @ 21:40:30
URL: http://www.krumeluran.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback