Sista utmaningsbidraget och firar-söndag

ÅÅÅ.. min nya fina design fungerade inte alls i explorer.. så när jag skulle fixa det så slutade den funka i firefox.. å när jag fixade det så.. ja ni förstår.. varför ska det vara så krångligt.. nu funkar det i firefox typ som det ska och i explorer så fattas footern.. rundningen nertill.. men nu får det vara så för jag pallar inte bråka mer just nu..

Idag är det inte bara mors dag, det är även vår försa bröllopsdag! jajjemen! Solen sken lika mycket idag som för 1 år sedan. Tänk jag har redan haft mitt nya fina efternamn i ett år.. Galet vad tiden får fort!! Min allra finaste man kom hem med de allra tjusigaste örhängen.. Ljuvliga! och ville, han kom med ett superläckert armband. Vad dom kan mina killar..

Idag är en sån där dag då jag försökt få så mycket som möjligt gjort, har bland annat äntligen skickat iväg min ansökan till Hamblys DT.. Det mina vänner, är mitt dreamteam!

Ett sista bidrag till bloggpartyt. Jag vet inte vad som hände.. Den ser inte alls ut som i verkligheten.. När jag har den i händerna och kikar på den så gillar jag den tokmycket.. men på bild, på den här bilden ser den så himla annorlunda ut och .. konstig! Men i verkligheten är den fin! =)

*******
Argh.. my new blogdesign didn´t work at all well with explorer. SO when I tried fixing it, it didn´t work in firefox. And so it went on.. Now it works almost as it should in firefox.. But in explorer, elements are still missing. Why oh why is it so hard...

Today is not only mothers dag.. It´s also our very first wedding day. DH gave me a pair of beautiful earrings and DS came home with a cool bracelet.. (pretty good shoppingskills for a 2yr old ey? =) )..

I´ve had one of those days trying to get stuff done, out of the way.. Finally sent in my application for Hamblys DT. that my friends is my absolute dreamteam! But I wont  hold my breath!

The layout today is my last layout for the blogpartychallenges.. I don´t know what happened cause I do love this lo when I have it in my hands, looking at it.. but how it looks in the pic here.. is not the same, looks wierd somehow, not at all how it looks IRL.  But I tell ya, it looks different here... Ah well.. here goes.


Till Cissis utmaning, en skiss / For Cissis sketchchallenge
.




På tisdag är det dags för mig att göra debut i Bubblyscrumptious-bloggen.. Men medan ni väntar på mig kan ni ju kila dit ändå =D

Glöm inte bort att rösta i scrapmästartävlingen!! Sista dag att rösta är 1/6.. heja heja!

Nu.. är det dags att betala räkningar.. Å vad roligt..

*****
Tuesday is my first post in the Bubbly scrumptious blog so be on the lookout! I think you should head over there right away to look at all the yumminess already posted!

2 days left to vote in the Scrapmaster-competition..

Now.. off to pay the bills.. yay.. not..

Kommentarer
Postat av: krumeluran

Hejja dej!

Håller tummarna för dig hos Hambly, du om någon borde ju passa dem som handen i handsken :)

KRAMIS

2010-05-30 @ 20:58:48
URL: http://www.krumeluran.wordpress.com
Postat av: MissMian

Superfin LO!!! Och tack för påpekandet om sista röstningsdag i min blogg. Tror jag har stresshjärna just nu!!

2010-05-30 @ 21:33:05
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: cattis

Jag har explorer, men inte tänkte jag på att det var nåt fel på sidan?! Ser snyggt ut. ;)



Nu måste jag fråga...frågade tjejerna inne på aos tidigare när du skickade in bidragen till tävlingen. MEN din layout i deltävling 3, teknik. Ett tag trodde jag du hade scrappat på brädor?! Men det måste väl vara papper? Vi gissade hejvilt därinne ;) Vart har du isåfall köpt dessa? Hur läcker som helst är det iallafall!



Kramis!

2010-05-31 @ 09:06:27
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: LG Belarmino

Loving all the colors on this one. So fun to look at

2010-06-04 @ 23:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback