Vinnare

Nu så.. Trots VAB så har vi liksom inte haft ro att vara inne i det vackra vädret. Ville hade dessutom sin feberfria dag idag så det var ju inte helt okristligt att vara ute =D Men.. efter en kort vända inne så lyckades jag och Ville tillslut enas om en vinnare. och ni må tro att det var svårt.. Jag hade fyra stycken i topp som var sååå svåra att särskilja.. Jag fick ner det till 2.. och sen velade jag fram och tillbaka. Jag skulle vilja välja båda men jag har ju bara ett pris..

Aaa.. Priset ja.. Här kommer priset (sponsrat av Stellas.se).. Heh.. ja, det är inte Jenny på stellas som har så skum smak utan det är jag som gått runt i butiken och plockat ihop papper och sånt som matchar de olika bilderna i mitt kollage, de matchar ju inte varandra.. =D haha. Så det är ett lite udda kit.. 

DS and I spent the day outside. His fever is gone so we were out all day playing.. BUT we did take a few minutes inside choosing a winner in my blogpartychallenge. It was a really hard task if I may say.  The prize is sponsored by Stellas.se.. and I know, it doesn´t match.. at all.  BUT I put it together thinking I´d match the pics from my challenge...



och vinnaren ÄR...
The winner is...
















Cattis! =)


Hon har gjort den här layouten..
She made this layout..


Motiveringen: ptja.. Cattis stil faller min stil i smaken så att säga =D sen är ja ju en sucker för Kraft vilken dag som helst..

Grattis Cattis.. Du har ju min mailadress så maila din adress så kommer det ett litet pris till dig!

...

..
vänta.. det är inte slut än..
Alltså.. det var ju den här.. tvåan.. Som kom så nära.  Hon kunde likagärna vunnit.. Det var Villes gillande som avgjorde och han råkar ju älska rådjur.. Jag har inget tjusigt pris till tvåan MEN.. jag vill ändå att hon ska få något..  så.. jag kommer plocka ihop en liten RAK ur gömmorna med lite Mahlin-prylar och det får bli en liten extra vinst..

jaha. ni vill veta vem denna goa tjej är?  Det är ju pinglan bakom denna layout..

Wait.. it ain´t over yet!  I only have  one prize but the runner up were so  so close so I don´t want to leave her with nothing. I´ll put together a RAK with Mahlin-stuff for her..

Wanna know who it is.. well.. she made this layout...



Katarina/Krumeluran
Maila mig din adress! (antingen om du har kvar min mailadress, eller så pm:ar du mig nånstans;) eller så finns det ett mailformulär under contact me) ...

Grattis tjejer!

och ni andra som inte vann.. Det var så mycket fint ni gjort. Jag känner mig ärad att ni skapat så fint till min utmaning och ni ska känna er stolta över ert skapande...

Kommentarer
Postat av: krumeluran

Nämen! Grattis Cattis!!! superfin LO :)

och Gulle Mahlin vilken grej... en Mahlin RAK... superkul...



jag mailar senare



KRAM

2010-06-03 @ 13:20:37
URL: http://www.krumeluran.wordpress.com
Postat av: cattis

=D Nääää....va glad jag blir!!! Tack så hemskt mycket och tacka Ville extra mycket från mig! ♥

Sitter här på jobbet med ett brett leende!



Jag mailar dig!



Massor av Kramar till er! =D

2010-06-03 @ 13:22:40
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Lilo

Älskar Cattis layouter, så bra att hon vann även här. ;) Tror minsann hon kammade hem ett pris även i min tävling! Hoppas du har en bra helg Mahlin! =)

2010-06-05 @ 17:43:32
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback