slapparsöndag

Igår var det baluns i det Wiggurska hemmet.. Mannens trettioårsdag fylldes med tjo och tjim i glada vänners sällskap.  Detta resulterade i att dagen i dag har varit minst sagt. seg...
Jag har tagit mig in i scraprummet nu på kvällskvisten och ska scrappa ihop lite uppdrag jag har på G.

Idag var den stora dagen i Scrapmästartävlingen.. STORT grattis till vinnarna.. Särskilt glad är jag för min duktiga DT-kollega Marie och för färgglada Linda! HEJA ER! Tusan vad ni är bra!  Det är så häftigt när det röstas på det här viset..  Man vet liksom inte på förhand hur det slutar. När jag förhandsgissade vinnare så var Willea och Jeja med i topp tre for sure..!

SJälv är jag såklart rysligt besviken. Jag har rätt höga krav på mig själv, prestationsmässigt. typ.  men.. det är bara att bryta ihop och gå vidare =D Jag får förlika mig med tanken att jag är den ständiga top tio men inte längre (I Bad Girls Top designer kom jag med i top 10 flera år men ingen placering.. )..  Alltid brudtärna men aldrig brud.. typ.

men... jag får istället glädja mig åt att jag vann en av bloggpartyutmaningarna.. Min hamblylayout vann  hos duktiga Marie.. JIPPI!!!

Nu ska jag se klart Amazing race och sedan pyssla klart!  Jag har inget scrappigt att visa er idag men jag hoppas på att visa något i veckan.  =D

KRAM och ha en trevlig sista skolvecka!!!!

********'
Yesterday was a big day in our home. IT was DHs birthday. 30 years young.  We celebrated  all night long with good friends and great food. Today has been a slow day, trying to reload! I´m heading in to my scraproom to finish some assignments.

Today was the big reveal in the scrapmästare-contest. I did not win, or even become a runner up.  I do adore the winners and a huge congrats to them .

I do put a lot of pressure on myself when it comes to these things and I am disappointed of course. BUt.. I just have to break down and pick it up again. I just have to come to terms with always being the bridesmaid and never the bride (It keeps happening over and over. Me being chosen into top tens but never getting any further. Thinking of Bad girls top designer where I came in top 10 2 years in a row ...)

I got some comfort in me winning a challenge over at sweet
Maries with my Hamblylayout! Woho!

Off to watch Amazing race and then I´ll be scrapping..
Have a great week!


Kommentarer
Postat av: MissMian

I min värld är du alltid en vinnare! Massor med kramar till dig!

2010-06-06 @ 21:12:58
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Nenne

Om det kan vara någon tröst har du pallplacering bland mina top tio i alla fall! hehe :D



KRAM!

2010-06-07 @ 09:43:00
URL: http://creativenenne.blogspot.com
Postat av: Lilo

Att jag älskar dina layouter vet du redan! =) Och att komma bland topp 10 i det gänget som var med är inte fy skam. ;)

2010-06-07 @ 09:50:12
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: MrsPolkaDot

Tycker att du är grym!! :) Jag hejar på dig till det nya Hambly teamet!

2010-06-07 @ 11:47:12
URL: http://www.mrsprickig.blogspot.com
Postat av: Linda

Tack snälla! ♥ Det hade kunnat vara nästan vem som helst på de tre platserna, jag tycker att alla tio är såååå duktiga! Sedan har man givetvis favoriter som passar sin egen stil och smak och vi har ju ganska lik smak - alltså är du sååå bra, hihi. :) Kram

2010-06-08 @ 13:07:09
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: cattis

Du är bäst!! Och en av mina favoriter! Älskar det du gör! ♥



Kramar!

2010-06-09 @ 23:14:05
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback