Skolavslutning och pysslig helg

Sådär.. Nu har kidsen gått på sommarlov. Nu väntar en veckas jobb och sen.. SOMMARLOV. På tisdag bär det av tillbaka till Nyköping och det ska bli riktigt skoj faktiskt =D

Först väntar en mycket efterlängtat helg.. Fina DT-mamman Jenny från Stellas och goaste Teres kommer hit på besök imorgon! Som jag längtat!  För min del måste det pysslas en himlans massa, har ett helt gäng med deadlines som ska skapas till.. Jag räknade igår och insåg att jag har... 4 hemlisar just nu.. moahahah.. =D  Sen ska ju Villes fröknar få något pyssligt också, men det hinner jag nästa vecka.

Fick dessutom DT-paket från Brunkullan idag och min fina vinst från Bloggpartyt och Marie.. och Nook-kitet ligger här och väntar på att bli fortsatt på..

Vädret har inte tillåtet något fotande av layouter här hemma så ni får hålla till godo med att kika på när sonen pysslar.. Han är så sjukt duktig på att göra söta kort  ;) men jag är ju partisk förstås. Han är djupt koncentrerad när han skapar iallafall..

*****
School ended today, only one week of work left and then those lazy days begin.. woho.. I have at least 7 weeks until I get back to work.

I´ve waited for this weekend for so long.. My DT-mom Jenny and my dear Teres is coming tomorrow. We´ll hopefully get some scrapping done, esp. since I have a couple of deadlines to create for.  I actually have 4 scrappy secrets atm.. =) FUN!

Cloudy and rainy means no pics of layouts this post.. BUT I´ll show you my DS scrapping =D He loves cardmaking and he´s so concentrated while he´s making them...


Kommentarer
Postat av: Linda

Men HERREGUD vad stor han har blivit!!

2010-06-11 @ 22:35:46
URL: http://blogg.joona.se
Postat av: AnnaB

Ooo, 4 hemlisar..! sjukt nyfiken =) Ha en superbra helg...! Jag ser fram emot att få se resultatet, även om jag får vänta. =)

2010-06-12 @ 07:20:25
URL: http://annab.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej!!

Vet är mest Candys hos mig... varit rätt mycket sista tiden och har inte riktigt känt för att blogga, men candys vill man ju inte missa ;P

Men vist pysslar jag.. fast inte så jätte mycket.

Lämnat in till tävlingen på Gredelin i torsdags, hoppas på att de går bättre denna gång än sist...



Kanske skulle ses å pyssla lite??? Ska du till Gredelin den 3/7???

Kram

2010-06-12 @ 09:51:29
URL: http://blueeye.blogg.se/
Postat av: Annika W

Hej! Och tack för besöket i min blogg!! O vad mycket fint du har gjort!! Och hoppas att ni hade en härlig pysselträff... Jag är inte lite avis! ;-D

2010-06-12 @ 22:46:48
URL: http://annikaskreativasida.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback