redan 2?

I helgen fyllde min kära son 2.. Herrejösses, det känns inte som det var hela två år sen vi låg där på BB på midsommarafton och sågs för första gången. Två år har absolut rusat fram, i raketfart.
Jag har lyckats starta mitt sommarlov med en tokförkylning. Min hjärna har varit luddigare än tvättludd hela helgen och det där med att orka fixa och dona inför kalas har varit långt långt borta.

Lördagen var det kalas i linköping med den sidan av släkten. Villes kusin fyller år dagen innan så vi slår ihop det för enkelhetens skull =) Ville avgudar sin kusin G så det är alltid en fröjd.

Igår var det kalas här hemma med en salig blandning släkt och vänner och småttingar =) En härlig röra med andra ord. Ville firade med dyngfeber. stackarn. han är i allafall överlycklig över alla sina presenter! Han leker ivrigt med dom en i taget.. Extra tack till familjen Tidebrink/Mattsson för den ljudliga presenten. Det är så härligt att höra" DARN TIRES" eka genom huset gång på gång precis när man gått upp i arla morgonstund  =D haha..

I scrapväg då...
WOhooooo.. jag upptäckte  i helgen att min stålkille layout här nedan blev en friday fave i lily bees blogg.. TJOHO!
Det kändes gott i förkylningsdimman som råder här hemma..

Jag håller på för fullt med morgondagens bidrag till Bubbly Funks blogg.. Det kommer en ny skiss imorgon så håll utkik. Stort TACK till alla som redan tagit sig an skisserna. Det är sååå skoj att se era tolkningar! Heja er.

Hemlis nummer 3 i ordningen kommer nog snart att kunna avslöjas....tjoho!

Nu sover lilleman och jag hoppas på att kunna smyga in i pysselrummet en halvtimme i allafall, det är ju två cybercroppar igång och jag älskar ju croppar så jag har en hel drös med idéer, det är bara tiden som saknas.

Bäst jag skyndar.. tack för titten!

*****
I can´t believe it´s been 2 years since we first got to meet DS.. Time flies, for sure. This weekend has been filled with birthdayparties. I´ve got a cold and haven´t really been able to think and plan like I usually do but DH has done a great job organizing it all. DS loved all his gifts =D the only bad thing is that he ended his party with getting fever.. poor guy.

Scrapwise:
I found it my creative scrappers layout was on lily bees blog as a friday fave.. WOHO.. I am so happy!

I´ve been working on some stuff for my Bubbly Funk post tomorrow. The last sketch for June is coming up. A big thank you to all of you who´ve tried on the first two sketches. It makes me so happy to see how you worked them!

My third secret can soon be revealed.. woohooo =D

There are two cybercrops going on this week so I´m hoping for some scraptime. DS is sleeping right now so I´m heading into my scraproom, hoping for at least half an hour. I have so many ideas and so little time =)

I better get going..  Thanks for visiting!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback