oh my

jag vann..woho... layouten i förra inlägget.. VANN, American crafts utmaning.. tjoho! Stort tack till er som redan uppmärksammat det =D tjoho..

Huh.. dagarna flyter på här.. eller de faktiskt rusar fram. Snart är killarna hemma igen och jag har inte hunnit med särskilt mycket. JAg har varit och klippt mig =D Såhär kort har jag inte haft på.. jag vet inte hur länge men det blev coolt =)

Jag håller på och scrappar undan en hel del deadlines men sen kände jag att jag behövde ett litet break igår så jag gav mig på en creative scrappers skiss.. bara för skojs skull.. UTan att plocka fram varenda pinal utan bara de grejjer jag hade framme (vilket iofs brukar vara en hel del.. ).  Jag hade roligt och det var det som var meningen!


*****
I won!! the layout from the previous post won over at American crafts blog! That is so .. cool! i am so happy.

Days are going by, quite fast actually.. My guys will be home soon and I haven´t really done.. much =) Cut my hair yesterday, it´s shorter than ever..

I am scrapping away som assignments and deadlines but felt I needed a break yesterday so I made a layout after a sketch from Creative scrappers and I could only use what I had on my desk (usually, there´s alot there so no problem =D )... I just had fun..




Creative scrappers
skiss 110.. ihop med lite mumsig Echo park.. YUM!





Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh!! Helt helt underbar!!

2010-07-03 @ 22:19:44
URL: http://lillnea.blogspot.com
Postat av: Linnea

Åh!! Helt helt underbar!!

2010-07-03 @ 22:20:29
URL: http://lillnea.blogspot.com
Postat av: Linnea

Hoppsan, det blev visst något fel där... Men jag kan inte säga det för många gånger ;)

2010-07-03 @ 22:21:41
URL: http://lillnea.blogspot.com
Postat av: Anja

so sweet. I love your work.

Postat av: Lilo

Ooooooooooo så läckert! Echo Park gillar jag också! Deras papper är så fina! Alla dina läckra smådetaljer skulle jag kunna titta på i evigheter!

2010-07-03 @ 22:37:40
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: krumeluran

Jättefin LO, ovh grattis igen till vinsten.. du gör helt otroligt fina skaer vännen, klart du vinner :) du jag hoppas du söker deras DT call.... värt ett försök, de har ju iallfall sett dig nu ;)



KRAMIS

2010-07-04 @ 09:56:39
URL: http://www.krumeluran.wordpress.com
Postat av: Nina

Grattis till den välförtjänta vinsten, sötnos!! När ska du egentligen fatta det som jag har sagt hela tiden: Att du är BÄST! ;)

VRååååLsnygg layout här också...nu ska jag kika vidare runt i din blogg och insupa inspirationen lite.

Kramas,

N

2010-07-04 @ 13:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback