mer American crafts

hihi.. jaaa.. jag blev så himla inspirerad av vinsten så jag tog mig an även nästa utmaning på American crafts blogg.. Det bara rullade på och scrappade sig självt i princip..
Man skulle stämpla något och använda minst 2 AC-produkter..

****
I was so inspired so I just had to take on American crafts challenge this week aswell! I had a flow and it kind of scrapped itself...  The challenge was to stamp and use at least 2 AC-products..

Det här är vad jag fick till.. This is what I made:



Jag tog det söta Letterbox-pappret med labels och klippte ut ramarna, maskade och mistade och stämplade med lite Tim Holtz, sen klistrade jag på bara ramarna ovanpå.. 

I cut out the labels from Letterbox-sincerly and used them as masks, misted and stamped with Tim holtzs stamps and then adhered the labels on top..

Jag har också använt/I´ve also used:  American Craft papers* abode-lakeview terrace,  Junior-up, up and away  & yay! , thickers -vera,  fruitsalad dimensional stickers, cheerful accents and phrases, abode - my house chipboard and some pebbles inc chipboard.


Details:




Tack för titten..
Thanks for looking...

Kommentarer
Postat av: Marja/Miss Deerest

Ahhh..så himla snyggt..vet inte om jag vill vara med i den här tävlingen nu....hmm..:)

2010-07-05 @ 14:10:35
URL: http://missdeerest.blogspot.com
Postat av: AnnaB

Supersöt! Och stort grattis till vinsten hos AC!

2010-07-05 @ 20:35:38
URL: http://annab.blogg.se/
Postat av: Sasha Holloway

Oh my word .. I LOVE LOVE LOVE it

2010-07-07 @ 11:13:50
URL: http://sassysasha.typepad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback