Creative scrappers <3 Nook-kit

I helgen var jag ju på DT-träff på Stellas.se i Kumla och jag fick så mycket gjort (jämfört med hur resultatet brukar bli! ) ..  Stort tack till alla underbara DT-kollegor och Jenny!

Jag hade med mig mitt ljuvliga Juli kit från the Nook och så kombinerade jag detta med Creative Scrappers skiss 111..

**
I spent my saturday in awesome scrappy company. I was on a Designteam crop with Stellas.se and I got so much scrapping done (compared to how much I usually create) .. Huge thanks to my DT-friends and Jenny!

I brought my lovely July kit from  the Nook and combined it with  Creative Scrappers sketch 111..
It was a perfect match I´d say!






Tack för titten.. Imorgon får ni hålla utkik i Nikki Sivils blogg för imorgon är min dag =D

Thanks for looking.. Be sure to check out Nikki Sivils blog tomorrow.. cause it is my turn!

Kommentarer
Postat av: Nenne

LOVE IT! Så snyggt med grundfärgerna till det svarta, det gröna är pricken över i till de papprena! Men va nyfiken jag blev på vad du har skickat iväg för DTansökningar, du är verkligen på G nu tjejen! :)

2010-07-26 @ 18:04:42
URL: http://www.creativenenne.blogspot.com
Postat av: Mette

Härligt färgsprakande layout! :)

2010-07-28 @ 19:55:53
URL: http://mettka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback