Summer camp

heter ju Augusti kittet från Studio Calico och jag kombinerade mitt kitt med Skisserna från Sketchbook 2.. Det här är skiss nummer 5 minsann.. Ville ÄLSKAR handväskor och han stjäl min hela tiden.. stoppar den full med leksaker och sen får jag kämpa ordentligt för att få den tillbaka!!

is the name of the August kit  from Studio Calico.. I combined the kit with the sketches from sketchbook 2. This is my take on sketch 5.. Vilmer LOVES my handbag and he is stealing it whenever he can, stuffs it with his toys and it is real hard for me to get it back ..  =)



Vi ska straxt iväg på kalas hos fina familjen Hansson - Joncevska...  och imorgon börjar arbetet igen på riktigt (det var lite slappt torsdag fredag)... puh.. Då kommer jag ju inte ha tid att blogga varje dag längre, Jag kommer få abstinens...

Ville har också lyckats förstöra min datorsladd idag.. han smälte den? Det som var så sjukt svårt att hitta denna.. hur i hela fridens namn ska jag hitta ännu en.. bleh.

Ha det fint allihopa!


We´re on our way to a birthdayparty now.. and tomorrow means back to work for real (thursday and friday were... a bit lazy)... so.. I wont be able to blog everyday anymore.. baaah.. sad..

My DS has destroyed the powercord to my laptop today.. It actually melted.. Don´t know how i am supposed to find a new one. This one I got now was hard enough to find... Wish me luck.

Have a great sunday!

Kommentarer
Postat av: Lilo

Jag börjar jobba imorgon också minsann... Och då menar jag inte Mollyjobba. ;) Läcker layout du gjort! Undrar om jag hinner/orkar scrappa något i veckan?

2010-08-15 @ 20:24:10
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: pia

kanon rålækkert layout, flot design.

knus Pia

2010-08-15 @ 22:50:11
URL: http://piabau.blogspot.com
Postat av: Anna Sigga

LOL - that is such a cute pic and obviously the boy has got style!

Fab layout!

2010-08-16 @ 02:01:44
URL: http://annasigga.typepad.com
Postat av: Nenne

Haha MEN LÄGG AV! Du är ju HEEELT otrolig gumman! Bobunny också! Jag börjar nästan bli orolig hur du ska hinna allt! skratt Det ska bli så kul att se allt du hittar på under hösten! Längtar efter att få inspireras av dig med nook-kiten allra mest!



Stort grattis och KRAM

2010-08-16 @ 09:24:18
URL: http://creativenenne.blogspot.com
Postat av: LillBlomman

Kanonhärlig lo! Gillar de lite romantisk inslagen bland dt färgstarka! Kram!

2010-08-17 @ 20:16:42
Postat av: krumeluran

Wow... supersnygg LO...



Du undrade om masken jag använde vid min mistning.. det är ett skyddspapper till en prima felt dekoration, jag sparar dem och sprayar lite monteringslim (dvs sånt som bara klibbar, inte limmar fast) för att få det att ligga tight mot pappret när jag sprayar.



KRAMIS

2010-08-18 @ 08:05:55
URL: http://www.krumeluran.wordpress.com
Postat av: Jona Panesa

its lovely!!!

2010-08-19 @ 02:13:09
URL: http://www.artworksbyjona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback