Enough

En till skiss från Creative Scrappers. Den här veckan har jag snittat 2 layouter per kväll men idag har jag roat mig med att betala räkningar istället. Inte lika skoj! Den här layouten, ja... Millan vet jag menar =) I övrigt låter jag innehållet vara osagt. Det är en layout scrappad på känsla..

Another of creative Scrappers sketches. I´ve been creating about 2 layouts a night this week but today I spent my time paying bills instead. Not as fun. This layout, My friend Millan knows what I mean,  the title says " Stop! It´s enough.."  but I´ll leave the story behind it untold. This is created on an emotion then and there.




Kommentarer
Postat av: Marie/Mison

Cool!

2010-04-29 @ 09:59:24
URL: http://gulavillanivallen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback