Creative cuts and more, part 1

Jag vet, ni har väntat så tålmodigt så tålmodigt (nåja, vissa i alla fall) på att jag ska uppdatera och jag har ett helt gäng med foton i lager nu men.. det går ju inte att ta allt på en gång så jag börjar med att visa upp mitt första alster för Creative Cuts and more. Jag är ju Gäst där nu under juli månad och jag fick ett gäng diecuts och uppdraget att skapa på tema höst eller back to school. Detta är en burk som tidigare innehållit cappuccinopulver men nu innehåller den de pennor som ska följa med mig tillbaka till skolan(jobbet) i höst. Fiffigt värre. Det är de tjusiga Ribbon Buckle , klädda i akrylfärg och stickles som kommer från CC&M.



In english:
I know, I´ve been a bad bad bad blogger and I thank you for all your patience. =)
I have some stuff to show you, both scrapwise and pics from everyday life. But first .. My first creation for Creative Cuts and more. I´ve got the huge honor to create for them during july and I got the theme fall or back to school. I altered this can (used to hold cappuccino) into a perfect penholder , I´ll need that when I get back to school in august. I love the way it came out. I used some great buckles in raw chipboard from CC&M. There is still more to come so look back soon!

hugs

Mahlin

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaaa! Som jag saknat dina inlägg! Jag har verkligen längtat efter dem, och så härligt att se att du lever, hoppas allt är bra! Grymt snyggt!

2009-07-21 @ 14:50:51
URL: http://joona.se
Postat av: Jenny

Åh så cool! Jag har saknat dina inlägg. Kram!

2009-07-21 @ 17:11:34
URL: http://pysselnoje.blogpsot.com
Postat av: Melle

Jättefin! Detta skulle jag gärna pröva på, har egentligen aldrig altrat något och undrar vad man skall använda för att fästa pappret på burken?... (Har ingen scrap blogg)

2009-07-21 @ 19:04:47
URL: http://www.gottigott.blogspot.com
Postat av: My LundströmScrapMyran

Gud vilket underbart pennställ! Jag gillar verkligen hur du lyckas scrapa på allt, som bag-in-boxen du gjorde tidigare- kreativt, annorlunda och mycket inspirerande!

2009-09-14 @ 16:28:40
URL: http://scrapmyran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback