I´ve been a bad blogger

huuu.. jag har verkligen verkligen verkligen varit en dålig bloggare.. Folk tjatar till höger och vänster ..men det körde ihop sig lite..Det  var en massa bloggande där i Brunkullans blogg ett tag och sedan så var jag sjuk och så var Ville sjuk och sen så skulle bröllopsinbjudningarna bli klara och sen var det dop, 2 årskalas och en massa andra aktiviteter och ja.. puh.. tiden bara sprang iväg helt enkelt.. förlåt.. Jag ska skärpa mig.  Vi är friska nu!

Som ursäkt bjussar jag på en bild på ville och mig.. inte den snyggaste bilden i världshistorien men jag tycker det är lite roligt att vi lyckas göra samma min..   =) Skumt är det dock att mina ögon fick olika färg.. galet.



Ok så.. har jag scrappat något.. JA , det har jag! Det är lite stiltje just nu dock för att jag tappade min mojo där i feberyran men.. den lär komma tillbaka snart. Den brukar inte vara borta så länge..

Den uppmärksamma personen har säkert sett dessa STORA nyheter. JAg är så SJUK GLAD över den stora äran att få vara med i Stellas.se DT. Jenny på Stellas har en så klockren smak på scrapsaker så utbudet på Stellas.se får mig alldeles knäsvag.. VARJE GÅNG.. Ja.. GLAD som tusan och stolt över äran som sagt. I början av året så fick jag mig mitt första DTpaket och Jenny utmanade mig  med bara en massa halloweenpapper, men jag fick inte göra en halloweenlayout.. Så. Detta är vad det blev. ( Layouterna finns även i stellas blogg, där det också finns en tävling som slutar på lördag så passa på! )









Jag har även endel andra layouter och visa upp här så småningom och inom kort så kommer även månadens DT-layouter för Pysselpassion upp i Pysselpassionbloggen!

jag har fått in MASSOR med fina bidrag till min bloggpartyutmaning! Det kommer bli sååå svårt att välja vinnare !
Det är fortfarande lite tid kvar att hinna med ett bidrag på.. HEJA. DU hinner! kom igen. Du hittar utmaningen några inlägg ner!

Bröllopet är nu verkligen på G.  Inbjudningarna är klara och utskickade så jag hoppas att posten skött sig och skickat ut dem till alla mottagare! spännande!

Nu säger jag tack och adjö för idag. Jag ska försöka att inte dröja så länge till nästa gång! =)

Kram
Mahlin

and in english:
I´ve been a bad bad blogger.. But It´s been crazy busy and I´ve been sick, Vilmer was sick and then I had to do all the weddinginvitations and then a baptism and a 2yrs party and.. the list goes on. I simply didn´t find the time!  I am sorry. As an excuse I give you a photo of Vilmer and me. He looks mostly like his dad but I do think it´s funny that we´re making the exact same face here =)

I do have some great news, and that is that I got the huge honor to become a member of yet another Designteam. I do love what Jenny at Stellas.se carries in her store. Awesome colorful stuff and I am so proud to be a part of her DT. The layouts posted are my 3 first DT layouts for Stellas.se. It was a challenge to use only Halloween papers but not to do any Halloween layouts.

I have a couple of more layouts to show you but not right now. there´ll be some DT layouts for Pysselpassion and contest layouts for Scrapdango.

WE´ve finally sent out or weddinginvitations.. woho..  No turning back now =)

and I am really really tired today so I am so sorry for my spelling today.. I hope you bare with me.

So. off to bed now.. but it wont be as long until next time  ok?

hugs
Mahlin

Kommentarer
Postat av: Gunilla|uniquelyme

Grattis till DT-jobbet! Layoterna är helt ljuvliga, särskilt den svarta är riktigt ap-snygg. CASE-varning.

2009-02-27 @ 10:23:11
URL: http://www.uniquelyme.se
Postat av: Erica

Det är så GALET snyggt det du gör!!! Å grattis till DT-jobbet!!



Kram Erica

2009-02-27 @ 10:57:52
URL: http://spacemouse.blogg.se/
Postat av: Katarina

Grattis till DT-jobbet :)OCh vilka superfina LOs du gjort :) Nice... fick massor av inspiration TACK raring!!

Roligt att se att du är tillbaka i bloggen igen, du har varit saknad, men att orka med är inte det lättaste alla gånger ... jag vet hur det är när alla är sjuka samtidigt, det är inte lätt att orka med då, och det tar lite tid att hitta tillbaka till sin flow.

hur gick det med sökandet av G45 och JilliBean, funderat något mer på det??



KRAM

2009-02-27 @ 12:36:43
URL: http://www.krumeluran.wordpress.com
Postat av: Kicki

WOW vad mycket snyggt det var här!!! Du är så duktig!!! I love your style!

Kram Kicki

2009-02-27 @ 16:43:20
URL: http://kickis.blogg.se/
Postat av: MissMian

applåderar



Äntligen ett inlägg från dig!!! :) Bara två veckor kvar nu!!!

2009-02-28 @ 16:40:19
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Jenny

Härligt att se dig tillbaka!! Grattis till DT-jobbet. KRAM

2009-03-01 @ 12:03:00
URL: http://jennybergvall.blogspot.com/
Postat av: jeanettew

Gillar dem stenhårt!



Har smygkollat i bloggen och sett dem där. Kanonfint!



Kram

2009-03-02 @ 15:05:17
URL: http://www.jeanetteatterlof.blogspot.com
Postat av: cattis

Du är ju bara så bra!! Helt fantastiska Underbara och inspirerande layouter!! Kan titta hur länge som helst på dom!♥

2009-03-10 @ 08:06:56
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback