så atte.. ja vet

Det har visst inte hänt så mycket här på sista tiden. Hm.. Ja, det där med att börja jobba och köpa hus ungefär samtidigt krävde visst lite mer tid än jag tänkt mig =) Det blir inte alls mycket nu heller.. men eftersom jag har vissa omkring mig som tjatar öronen av mig och alla ni som faktiskt besöker min blogg dagligen !!! (Galet att ni orkar när det inte hänt nåt på ett halvår.. wow! Ni är bäst!)

Jag har inte några pysselbilder att visa tyvärr, för jag har inte pysslat..Jag har inte heller några bilder på huset och vår evinnerliga renovering. VI har så fullt upp med att tapetsera och måla och grejja att vi inte hinner med att fota. Till råga på allt så har min dator gått sönder nu igen. (hämtade ut en ny så sent som i augusti men nu var det dags igen.. suck..4-6 veckor väntan nu då).

Men.. jag har fyllt år.. Här har ni det oredigerade beviset på att vi , håll i er, hade födelsedagsfika när jag fyllde, jag som inte brukar fira mig själv.. Nå.. Här är jag, ett år äldre.



Det läckra gula snö-armbandet var min present från min kära man och jag fullkomligt älskar det! Gult är min nya favoritfärg tror jag minsann!!

Och i brist på pysselbilder tänkte jag tvinga på er 3 bilder på Bästa ville. Men eftersom photoshop ligger på min trasiga dator så får ni hålla till godo med de oredigerade versionerna.

Världens vackraste..


Älskar sin blodpudding.. mums!


Man ska läsa lite när man mumsar mellis..


Vår lilla sötgöte är nu 1, 5 år. Tiden bara springer iväg och den 7 januari ska P och Ville till dagis för sin första dag där.. (ja, jag vet att det heter förskola men då både jag och P jobbar i branscen förbehåller vi oss rätten att säga hur vi vill.. hah!)

Vi stormtrivs i huset och imorgon påbörjas operation riva ut köket.. Hm.. Ja, vi ska ju ha nyårsmiddag här så nu är det snabba puckar här. Köket ska rivas och så ska ett nytt upp innan nyår.. pust pust. Ingen rast ingen ro! Som tur är har vi redan monterat ihop varenda stomme och låda så de står här i vardagsrummet och väntar! Ni kan ju tänka på oss ändå..

Ja, jag hade mer att säga men jag känner mig mest vimsig.. Jag har bullar som står och väntar på att bli penslade och få komma in i ugnen så jag ska väl återgå till det...

Jag kan lova att jag ska uppdatera så fort jag pysslat. men när det blir vet jag inte alls.. =)

God Jul och god fortsättning!

/Mahlin

Kommentarer
Postat av: MissMian

Tur man har dig på bloglovin så man märker när det händer något här! :) Sötaste Ville!!!! Men du kommer båda dagarna i Linköping nu eller?

2009-12-27 @ 19:19:24
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Katarina

Oj så roligt att se din blogg uppdaterad... var nästan lite orolig.

Hoppas köksbygget gick bra, och att ert nyårsfirande blev perfekt.

ser fram emot att se lite pysslat framöver någon gång :)



//Katarina

2010-01-01 @ 21:55:49
URL: http://krumeluran.wordpress.com
Postat av: maybemej

gud så många fiina layouter du har gjort. å va duktig du är som har lyckats gå ner en massa. du ser jättefin ut. åjättekulatt få se alla bröllopsbilderna. superfin klänning.

2010-01-03 @ 18:23:27
URL: http://www.maybemej.blogspot.com
Postat av: Nina

Hallåååå sötnos!



Vart har du tagit vägen? Saknar dig och dina fantastiska alster.....kom tillbaks!



KRAM!

2010-02-28 @ 10:39:52
Postat av: a

fin blogg (:

följa varandra med bloglovin? :*

2010-02-28 @ 10:57:01
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hejsan! Fin blogg du har :) allt bra ? :)

2010-02-28 @ 11:49:06
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Min son älskar Blodpudding... om han skulle få välja skulle han äta det 7 dagar i veckan. Det är ju ett bra val av nyttighetssynpunkt, men ger ju fruktansvärt hård mage...



Glad påsk på Dig!

Kram Camilla

2010-03-28 @ 20:25:12
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback