pust...


Nu är namnkalaset äntligen över.. hujedamig så mycket släkt han har.. hehe.. Jag vet ju att jag räknat på att. ja men det blir typ 50 pers.. okej.. men det är en helt annan femma när alla de där femtio personerna koncentreras till ett rum och alla vill hälsa på en.. oj oj .. Jag överlevde med nöd och näppe.  =) Det enda trista är ju att man inte hinner prata med alla och sådär.. Tina och Niclas hann jag knappt se..Petra hade jag velat prata lite till med.. ja... jag hade velat ha mer tid med alla.. (utom vissa delar av släkten såklart). hehe.. Min mormor hade ändrat sig och kom inte.. Så.. Peter och jag har varit tillsammans i fem år men han har fortfarande inte träffat min mormor, trots att vi bor i samma stad..

Nå..Ville fick en massa fina saker att lägga i sin tidskapsel som han får öppna på sin 18-årsdag.. Ja, endel tror vi är fina, vi vet inte, för vi har inte öppnat paketen ju. men de som inte var inslagna var toppen så vi gissar att resten var det med.. Ville fick även vanliga presenter också.. han är ett litet bortskämdo =) men.. han behövde lite leksaker så det var ju bra.. =) hihi

Även Peter och jag fick presenter... Ja, en del var så fiffiga att de gav oss förlovningspresenter och sånt där ni vet.. tihi.. Det var verkligen inte nödvändigt men bi blev väldigt väldigt glada över all omtanke!

Av kära mor med sambo fick vi lite tjusiga blommor..Nu saknas några av blommorna då det var såna där... vääärdefulla knopp, i sedelform.. tack mamma.. (Mamma och jag har förresten väldigt kul då vi håller på å spånar på min bröllopsklänning)..



Sen fick vi världens absolut snyggaste bukett av Sussi och Johan (Ni är helt sjukt goa, bara så ni vet det!! Underbara till o med)... Den är så himla fin.. jag kan frysa in den och ha den när jag gifter mig, så fin tycker jag att den är.. =)



Fast. det var inte bara blomman.. vi fick även en liten bibel och något att skåla med..  TACK snälla rara ni..

Ja.. kyrkan har varit bokad i några veckor och nu har vi äääntligen fått tag i en lokal också.. *puh* så nu är det dags att börja spara pengar.. eller ja, jag får börja sälja pysselsaker då det inte är så lätt att spara av föräldrapenningen. hm.,, men det går det med.. Jag har ju lite hänglar att lägga ut på tradera. Där kan man ju få en hutlös slant för dom.


Mina promenader börjar äntligen ge lite resultat, jag kan ju inte se ut som en flodhäst när jag gifter mig liksom.. hallå eller?... haha.. Nackdelen är att förlovningsringen blir för stor på köpet.. så jag får vara försiktig med mina rörelser.

ja.. Jag har inte hunnit pyssla nåt riktigt som jag kan visa iallafall.. det har varit så fullt upp.. men snart ska det nog lossna.  Jag har dock en liten block nu inför top designer på bad girls.  jag gick vidare till runda tre.. men jösses.. less is more heter denna klassen.. gah.. jag kan inte less is more.. iiih.. en massiv låsning, så jag får jobba på att komma ur den så jag blir klar innan sista inlämning..

Annars då? Lillfisen har fyllt 3 månader.. stor o stilig är han minsann! och gnällig.. Det är nästan så man får skavsår i öronen men , eftersom han är så snäll i vanliga fall kan han gott få ha sin gnällperiod nu.. det sköna är ju att det går över..

Glöm inte bort Brunkullans forum, det är mysigt, det är kul och man slutar aldrig att överraskas.. många härliga tjejer där..
Häng på..

sådär.. det var allt för idag.. jag ska försöka återkomma snart med lite pyssel.. kram kram

Kommentarer
Postat av: Petra Karlstrand

Vad kul för er med bröllop!!!!! Vill du kan du väl sälja lite scrapgrejer på julkortspysseldan vi ska ha på jobbet, det ska ju vara loppis då! Fundera på det, för även om du inte har möjlighet att vara med så kan jag sälja åt dig.

Kram Petra

2008-09-23 @ 20:21:35
URL: http://trolletspyssel.blogg.se/
Postat av: Linda

Tänkte bara svara på din fråga och säga att sommartävlingen avslutas nu på lördag (dvs den 27). Ojoj, är han 3 månader nu minsann..det var ju bara nyss han föddes!

2008-09-23 @ 21:42:26
URL: http://joona.se
Postat av: Mikaela

Så ycket fina blommor. Kul med giftermål också.

2008-09-24 @ 13:07:06
URL: http://mikaelarudhner.blogspot.com/
Postat av: myamia

Ett grattis till förlovning är ju på sin plats efter att ha läst inlägget, stort grattis!!!

Tack för kommentaren inne hos mig, så glad:) Nu ska jag kika runt hos dig :) mya

2008-09-24 @ 23:50:22
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback