let´s go swimming



yes.. han kan simma den lille mannen.. .
Mamman och Ville har sååå mysigt...

för pappan har ju tatuerat sig och får inte vra med oss i bassängen just nu.. Idag ska dock mormorn vara med oss och bada! Kul!

Annars så är jag GLAAAAAAD.. för första gången hamnade jag på catwalken på SiS! yay... Det är en sån där ball grej som man liksom blir tokstolt över.. eller man.. JAG blir det.. det har varit ett sånt litet mål , eller milstolpe snarare. Ja, glad blev jag iallafall.. heja mig! OCH framförallt så OJ vad många nya besökare som tittar hit efter att ha följt länken hos Anna/augusti73.. =) Välkomna! Grattis till Anna och  Åsa som också hamnade på catwalken!

min Badgirls Lo är klar.. tjoho..
Fast idag får ni bara ett smakprov ändå..
hihi


nu måste jag vila för Villemannen var vaken en hel del mitt i natten så ja är helt väck!

Kram

Kommentarer
Postat av: krumeluran

Din LO är helt underbar, såg den inne på BadGirls. Supersnyggt!!!



Lycka till nu! Jag tror att du går vidare utan problem.... själv... nä inte riktigt lika säker.



Ha det gott



Katarina

2008-09-25 @ 17:29:49
URL: http://www.krumelurans.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag kan knappt bärga mig tills jag får se sneak peeken, och så himla roligt att du hamnade på catwalken!!! Grattis, det är du väl värd!

2008-09-26 @ 09:29:27
URL: http://joona.se
Postat av: Nina

Söta ni är i badet - lille Ville ser ut att stortrivas! :)

Grattis till platsen på catwalken!! Håller tummarna för dig i Bad Girls också...den där sneak peek'en bådar gott!



2008-09-26 @ 13:23:04
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback