dripp dropp

oo vad det är härligt med allt regn!
Jag älskar det verkligen! Tyvärr har det varit lite kvavt här ändå men men..

Nej, inget pysslat har jag att visa.. Ville har varit snäll som socker men vi har tagit tiden till att baka istället.. heh.. Ville ska ju ha en fest så då måste vi ju baka ätbarheter till den.. Idag gjordes det bullar på 1,5 liter degvätska.. tjipp tjopp.. Det blev några bullar över till oss  =) MUMS...

Annars har jag lite hemliga privata glädjor att gå å mysa åt.. mihiihiii...

sen längtar vi till linköpingsträffen på lördag..ohoooo så skooooj!

Det ska bli superkul att träffa Sussi på tisdag.. JIPPI!

och Tack till Tessan och Leah som var ett ypperligt trevligt sällskap på promenaden i fredags! Det gör vi om.. hojta till bara!

Nu ska jag diska av det sista från baket och sen är det dags för lite sömn..

Vi stoppar in lite Villevbilder för att förgylla bloggen...

Ville och Pappan busar...
(ÄR det någon som vet varför Katvig har extremt långa ärmar men apkorta ben på sina bodysuits förresten?)



och när man busar.. då måste man ju skratta lite.. Sötnöt!

kram!

Kommentarer
Postat av: Michis

Jag har ingen aning om varför deras kläder ser ut så. De kanske har tänkt att det ska vara långärmat och kortbyxor? ;D

2008-09-07 @ 23:15:15
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Anonym

kanske vore nått för Edvin med babianarmarna han fått efter far =) kram kram

2008-09-07 @ 23:26:15
Postat av: Nina

Söt-Ville!!



Jadu, Katvig är ju ett danskt märke...Antingen försöker de väl köra den halvtrendiga highwater-stilen på bodystockingarna, eller också är det för att danska barn är byggda som små apor, kanske? hihi!

2008-09-08 @ 11:28:31
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: MissMian

Hmmm..nu blir man ju nyfiken vilka hemlisar du har på g!??

Jag ska tänka på barnvagn på lördag, hur många är ni?

2008-09-11 @ 19:53:44
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej! Nej men du, absolut inte! Det syntes på ditt sätt att gå att ni hade bråttom! Absolut ingen fara! Kram Malin

2008-09-12 @ 08:58:23
URL: http://epona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback