vinnarna är uppe

Vi säger ett stort grattis till Jen Matott som vann  *kastar confetti*
Jen är en helt fantastisk scrappare som kliver ur lådan på riktigt konstfulla vis.. Hon är cool

 På andra och tredje plats hittar vi Oddbjorg och Emeline. Självklart också de 2 duktiga  tjejer. Grattis grattis..

Ingen pallplats för mig i år heller.. hihi.. Nå tredje gången gillt då? =)

Däremot är jag jätteförvånad över hur jag och domarna har så himla olika smak.. För ingen av mina favoriter blev topp tre,. Jag är riktigt besviken över att den som jag hade som självklar vinnare av alltihopa inte ens finns med i topp 3..

Hade jag bestämt så hade Cecilie vunnit alltihopa!! Hälsa på hos henne vettja, hon är så himla bra.. Cecilies blogg
Jag hade också Lucy som ganska självklart topp 3.

Idag ska jag äntligen scrappa lite för min egen skull, bara för att jag vill. Det var typ .. länge sen =)

Trevlig helg allihopa! Tack för alla era hållna tummar! Ni är så himla goa!!

kram


*********
Let´s give a huge congrats to Jen Matott who is the proud winner..  Jen is an awesome scrapper, she´s stepping out of the box in such artful ways. She is cool ..
Oddbjorg and Emeline are the runner ups. Congratulations to all of them.

Not even a runner up this year either.. aw well.. Third time is a charm, they say.. see you in TD 09!

But If I had decided, Cecilie had been the winner of the whole thing.. I simple adore her style and I think she is so awesome!
And I was sure Lucy would make top 3 aswell..

 Today I am scrapping just because the fun of it, it´s been a while now.

Have a great wekeend!



Kommentarer
Postat av: mara

Tycker du gjort en fantastisk tävling Mahlin!!! Du skulle absolut ha varit bland de topp tre om jag fick bestämma. Bra jobbat!!!Kram/Sara

2008-10-31 @ 10:28:30
URL: http://marashobby.blogg.se/
Postat av: MissMian

Nej men åh...såna stollar!!Men ok...topp tio är ju inte illa alls!!! Har du länkar till de andra vinnarna!? Måste ju se vad de skapat som kan slå din laptop!!??

2008-10-31 @ 10:49:47
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: Nina

Men äsch då... du får skylla på mig - jag har stressat runt och jobbat och glömde hålla tummarna där en dag, du vet det är svårt att hålla såväl otoskop som stetoskop och hammare när tummarna är upptagna med att hållas...så jepp - jag erkänner - det är MITT FEL!! Förlåt!

Nästa år ska jag klistra fast tummarna tror jag...hmm, undrar om det funkar med gluedots?



Skämt åsido - du är så fantastiskt duktig, och det vet du innerst inne vid det här laget. Jag säger som de gör här i DK: Op på hesten! Tredje gang er lykkens gang! :)



PUSS

2008-11-01 @ 00:36:34
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback