..klart..

Ja.. nu är jag precis klar med mitt bidrag till Top Designer.. Tack snälla söta alla ni för era gratulationer och lyckönskningar. De värmer så otroligt..! TACK! Som vanligt håller jag lite på att visa LO:n men.. Nu har jag städat fram layouten ni fick se sneeks av sist.. här är den ju..

Jajjemen.. En fiffig presentationsLO, den finns även att skåda i Pysselpassions butik.. Imorgon presenteras det en ny utmaning i bloggen.. Det går jättenbra att hoppa på idoltåget även om man inte var med förra veckan.. Kom igen, vi ses där!!

Ville sötnöt har fått en stoool!! Kolla coolingen



Mammas gosgubbe..



Igår så väckte han mig nånstans straxt efter fem och tyckte att vi skulle gå upp.. Hmpf.. Jag var mindre glad.. Tills jag upptäckte att han minsann vände sig för första gången, det var alltså det han ville visa.. Han slog på stort och vände både från mage till rygg och tvärtom.. Fast efter det har han hållit igen lite.. Nåja..

Vill ni se sneeks från Top designer LO:n?  hihi.. okej då..
Jag vill också säga att även om jag kom hela vägen till topp 10 förra året så känns det inte längre som ett nederlag och misslyckande att inte göra det igen. Det är helt okej om resan tar slut här, för det har varit jättekul, men håll gärna tummarna ändå!!





Simma lugnt och trevlig helg alla supergoa människor!!

KRAM


Kommentarer
Postat av: eyovine

Jag är sååå imponerad, kan inte se mig mätt på detaljerna du gjort. Helt suveränt... Å en sån gullunge till son =)... min yngsta han vänder sig bara från mage till rygg, och skriker sedan av frustration när han inte kommer vidare =D

2008-10-17 @ 12:55:46
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com
Postat av: Caroline

Underbar!

2008-10-17 @ 15:10:25
URL: http://rundby.blogg.se/
Postat av: Linda

Dagens sneak peek ser ju ännu bättre ut ändå än de tidigare (om det går) och som vanligt så längtar jag verkligen efter att se hela layouten!! Så nyfiken!

2008-10-17 @ 19:38:15
URL: http://joona.se
Postat av: Yvonne

weeeeee YUMMY sneaky!!

2008-10-18 @ 08:01:36
URL: http://yvonnescrap.blogspot.com/
Postat av: Sussie

Alltså han liknar ju pappa så himla mkt!! :)

Så stadigt han sitter... Jag kom på att vi kanske kunde testa med Williams matstol, vi har inte gjort det ännu trots att han sitter väldigt bra med stöd nu.

2008-10-22 @ 10:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback