ja just ja..

Jag har ju faktiskt avslutat ett av mina uppdrag.

Jag har varit med i Amerikanska Coordinates Collections DT i över ett år nu men .. nu var det dags att kliva av. Vi har egentligen ingen tidsbegränsning men jag kände att det var dags.. Dels så  har min egen scrapstil utvecklas åt ett sådant håll att deras kit inte ger mig någonting alls.  Varje månad är det väldigt svårt att göra något med det ynka material som finns i kittet.. Var tredje månad har vi haft sponsormånad och fått material från olika tillverkare och det har varit toppen..
Nu skulle de dock tas bort. Det har även varit mycket strul med utskick av kitten.. Tillverkarna har inte skickat till CC i tid och vi i teamet har inte fått kitten förrän kanske en vecka EFTER att vi ska ha lämnat in grejjerna..  GAH. Det går ju an någon månad men inte varenda! Så.. November månad var min sista och den spenderade jag lekandes med produkter från Fancy Pants - all fall... mums.. Här är en av layouterna jag gjorde:


Det känns i alla fall jättebra att ha klivit av, även om det redan känns väldigt tomt faktiskt..  Nu har jag ju hur mycket tid som helst över?

Nja ne.. så är det ju kanske inte, december är full med ditt och datt som ska ordnas! Så, tiden lär räcka sådär som den alltid gör.. inte till alltså..

OO.. igår fick jag scrappat två layouter.. bara för att.. inga måsten, krav eller tävlingar.. Jättekul!  Jag ska fota och lägga upp imorgon om jag hinner!!

o imorgon är det smakisbyte.. MUMS för broccoli *ljuger så näsan växer metervis*

kram

..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar när man har knappar på dina LO:er. Jättefint!

2008-11-10 @ 14:41:57
Postat av: favvismaria

Oj.. glömde skriva i.. men det var jag som skrev...

2008-11-10 @ 14:43:05
URL: http://favvis.blogspot.com
Postat av: sandra

Hejsan!



Här är det första gången som jag är inne och hälsar på, såå mycket finr du har gjort! Verkligen inspirerande! Gillar den här Lo:n jättemycket! Mysigt med knapparna.



Tack för titten, kommer gärna tillbaka;D

2008-11-10 @ 21:45:54
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/
Postat av: åsa

Du är så galet duktig! å sonen är som den sötaste pralinen..grattis till catwalken

2008-11-11 @ 22:03:51
URL: http://badankor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback