Lite till...

*pust o stånk*
Nu har jag redigerat och fixat till de sista alstren den här helgen.. Jag kommer visa ett gäng men sedan är det några bidrag som inte får visas upp i någon blogg innan röstning så de håller jag såklart hemliga!

Jag har pysslat och pysslat och pysslat så svetten lackat (kan ju också bero på värmen och brist på ventilation i mitt pysselrum , men ändå). Nu så är det alldeles för skumt ute för att ta några fler foton så härmed ger jag upp croppandet för den här helgen.. (nästa helg är det ju scrapträff IRL istället.. hoppas inspirationen sitter kvar!)

En LO gjord utifrån en skissutmaning!

12636-157


En scrapliftutmaning! Nu Har jag inte många poolpartybilder kvar.
12636-155


Att dekorera med ord.. Andys alla namn =)  Det ser iofs ut som att han kallas eammagris när jag vände på M:et men de som läser kan säkert  lista ut per logik att det ska vara mammagris. För det är han verkligen!
12636-154

En BOM-utmaning. Scrappa något man är bra på.. typ superkraft.. och ja.. organisation a la  planering och schema det är jag tametusan världsbäst på.. =) Jag har ju  bland annat all personal och elevers alla olika scheman i minnet.. det är 23 stycken.
12636-153

Hm.. det var en till LO, till journaling utmaningen men jag hade laddat upp fel foto i blogg.se så ni får vänta tills en annan uppladdning. Jag har ingen lust att dela den journalingen med ALLA i hela världen nämligen.. =) man vet ju faktiskt inte vilka som trillar in här!

Ja.. nu ska jag ta och städa undan lite på mitt skrivbord och golvet häromkring så att det kanske ser lite skapligt ut för imorgon måste jag göra ett födelsedagskort till en kollega är tanken..

TACK så hjärligt för alla fina och snälla kommentarer på förra inlägget... Vad kul att så många som gillar fågelkortet.. Jag gjorde ju ett fågelkort till Scrappiz Cybercrop för en månad sedan.. Det har jag nog inte laddat upp här så det får ni som bonus.. Ett fågelkort till.. (och just ja.. till er som frågat.. självklart får ni lifta hur mycket ni vill!)

12636-140

KRAM
Mahlin och den vilt sprattlande räkan.

Kommentarer
Postat av: JENNY

Hittade hit vi Silwerstars sida o shit va många härliga inspirerande layouter. *sparar ner din sida bland favoriter*
Hit kommer jag snart igen.

Grattis till vinsteN!!!

2008-05-12 @ 23:40:34
URL: http://jakobsmamma.blogg.se
Postat av: Pernilla

Härliga, glada layouter! Vad fina!

2008-05-14 @ 20:25:20
URL: http://nillar.wordpress.com
Postat av: Yvonne

men WEEEEEEEEEEEE vad MYCKET fint!!!

Det där fågelkortet måste jag bara få lifta! *iik* To cute!

Trevlig söndag!
KRam

2008-05-18 @ 20:42:30
URL: http://www.yvonnescrappar.blogspot.com
Postat av: Lotta

GRYMT som alltid - tittut och kram är nya favvosar!
Kram Lotta

2008-05-18 @ 23:41:18
URL: http://pyssellotta.blogg.se
Postat av: Silwerstar

Är lite nyfiken på om vinsten hittade hem till dig? :-)

2008-05-31 @ 11:45:01
URL: http://silwerstar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback