tjohooo..

Tack snälla söta rara alla som lämnat så fina kommentarer...  Räkan tackar också så hjärtligt! o mamman också såklart! Räkan lever rövare mest hela tiden faktiskt.. Det räcker liksom inte med att sätta fart när man ligger och vilar.. nej då.. Räkan dansar samba/spelar fotboll/övar karate mest hela dagarna.. När ska räkan sova egentligen =)?

Nå lite pyssel då.. Det var faktisk rätt länge sedan jag pysslade något nytt.. Jag är mest så trött och grinig nu så att det blir inte så mycket gjort hemma..av något.... det kanske har med saken att göra!


Hm.. hittade lite gamla LO´s när jag sorterade foton på datorn =) Jag har en  dålig vana att bara spara allt redigerat på skrivbordet och sen när där blir fullt så bara fifflar jag ner allt i en mapp som heter "Mahlin".. sen ligger allt där i en endaste röra! huh! Men.. lite LO´s var det..  Mycket Tessan och Lotta som vanligt.. Vet inte hur det kommer sig men de fastnar så lätt på bild  tror ja.. eller så är det för att de är så söta kanske? Jag har också ofantliga mängder bilder från poolpartyt, så det kan ju vara det också =D

Snygga Tessan dricker öl.. ;) En LO till Stellas skisstävling i typ januari.

12636-120
'
Nämen.. o pinglan Lotta kommer här..  med respektive... Ännu ett gäng poolpartybilder...kommer de någonsin ta slut? =) 
12636-126

hehe.. Prinsen skrattade så när vi hittade den här bilden i kameran efter Tinas födelsedagsfest. Jag ser ju  ut lite som the leader of the pack.. eller så är det killarna som försöker dyka upp som gubben i lådan. Det blev ett roligt foto av det iallafall och jag känner mig nog lite som chefen.. hehe.
12636-125

Andy Pandy Katt - till scraphusets skisstävling december/januari12636-122

Jag avslutar minsann med två DT-Los för Coordinates Collections. Det var härom månaden som jag fick det puttenyttegulliga månadskitet att skapa med.. En utmaning minst sagt.. Inte riktigt mina färger men här är resultatet iallafall.. Det är så snygga motiv på fotona så det räddar ju allt!  12636-12412636-123

ptja.. fast jag är verkligen jättesugen på att pyssla,.. men att orka?  jag vet inte..

Jag kanske behöver pysselshoppa lite? =)

Kramar ges som vanligt till de som önskar ta emot!

/Mahlin

Kommentarer
Postat av: Zarah

Aj löv jår stajl!!!

TACK för bamsekramen - den togs emot med öppna armar (pun intended) och återgäldas härmed grundligen: KRAAAAM!

2008-03-10 @ 22:14:54
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Hanna Karlson

Många snygga layouter och en kram tackar man ju aldrig nej till. Hoppas allt är bra med dej och räkan?!...Ha det bra!

2008-03-11 @ 16:13:43
URL: http://www.hannuts.blogspot.com/
Postat av: Erica

oj så mycket fint!!! Har gått veckor sen jag fick nåt gjort så kanske jag ska ta å sätta mig ner å göra ett försök...!?! Kraaam

2008-03-11 @ 16:16:46
URL: http://spacemouse.blogg.se
Postat av: silwerstar

Kul med uppdatering!! :-D Läckra grejor som alltid!

Tell me ett datum då du vill ses så ska jag se vad jag kan ordna! ;-) Kram!

2008-03-11 @ 23:11:32
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: Lotta

Men å så mycket fint du hade i dina gömmor! LO:n "Andy" är helt enkelt makalös - like a LOT!!! Kram och sköt om dig och lilla räkan!
// Lotta

2008-03-12 @ 10:54:08
URL: http://pyssellotta.blogg.se
Postat av: Emmapiraya

Herregud vad mycket fint! :) Kan du inte ge lite tips på vart man kan köpa allt fint pyssel du har..?

2008-03-12 @ 16:05:29
URL: http://emmapiraya.blogspot.com
Postat av: Sussi & Johan

Hej söt! Tack för att vi får va med på dina fina skapelser! =) Å då menar jag inte räkan alltså...=) Hihi! Snart blir jag faster, kanske på måndag! Vill snart träffas och mysa med din mage igen. Puss å trevlig helg

2008-03-14 @ 12:38:53
Postat av: Torkeljennie

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2010-04-13 @ 11:18:39
URL: http://torkeljennie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback