timmen är slagen...

och jag borde ha gått och lagt mig för länge sedan!
Jag insåg dock att om det ska bli något blogginlägg denna vecka så är det typ nu som är den tid jag har över är jag rädd.
Det är full rulle just nu minsann!

WOHOOOO .. JAg och Ulrika gick vidare till Cocoa daisy scrapoff finalen.. Coolt med en helsvensk final.. skoj som tusan!

*dansar*

Den där hemligheten jag pratat om kors och tvärs verkar ju typ aldrig kunna berättas.. jag kan ju berätta så mycket som att jag har blivit utvald att Gäst-Dt:a för en amerikansk tillverkare (chipboard mest), dock är det ingen känd tillverkare i sverige, jag hade inte hört talas om dom innan..men ÄNDÅ, spille rille.. De har snygga pryttlar och jag är huuuur glad som helst! (Vilket företag det är håller jag tyst om tills det är helt officiellt).

Det känns riktigt bra att vara Mahlin..

Jag bjussar på en layout jag gjort för ett bra tag sedan men inte visat.
Rubriken syftar på att jag trillade i ett dike med brännässlor straxt innan eller om det nu var efter detta fotot togs.



Ni har väl inte missat att det händer grejjer i Brunkullans blogg typ hela tiden OCH kila iväg till forumet för där finns det adventstävlingar..

Nu måste jag studsa till sängs innan Ville vaknar igen!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Linda

Wow, så roligt!! Är det det stället i USA där folk nu har blivit uttagna till topp 25 och ska få scrappa med chipboard och sen väljas ut? Aaa, iaf, stort grattis! Ska bli spännande att se vad du gör :D Och såklart en snygg layout, jag är heeeeelt förälskade i de där nya thickerserna! Massor! Vill haaaaaa! Och vill ha pengar så jag kan köpa dem :(

2008-12-11 @ 08:59:11
URL: http://joona.se
Postat av: Petra K

Halloj Mahlin!!!! Kul med final, men av någon anledning är jag inte förvånad:)

Fin LO hi hi hi konstigt att se kollegan "in action"

Kram på dig //Petra

2008-12-11 @ 20:41:45
URL: http://trolletspyssel.blogg.se/
Postat av: MissMian

Underbar LO!!!!!!

2008-12-12 @ 09:11:28
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: Ulrikaulrika

Lite sent säger jag att det var skitkul att det blev vi två svenska tjejer i finalen! Gillar verkligen din scrapstil och tycker din finallayout är grym...är nervös nu ;-)

2008-12-15 @ 11:51:51
URL: http://www.ulrikaulrika.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback