Tack

för alla gratulationer på min födelsedag och för alla snälla saker ni säger om mina layouter.. jag blir så glad så glad.. Nu när scrap-idol är över kanske jag kan få lite tid över till att hoppa runt till er och kommentera. TIden har inte riktigt räckt till på sistone..

Jag hade en bra födelsedag sett till kärlek och omtänksamhet från människor jag tycker om.. Många fina mail, sms och kommentarer.. den själva fysiska dagen var väl sådär, efter ha fått sova 2 timmar på natten, tvätta 7-12 och släpa runt barnvagnen till det, stressa som tusan till en jättemysig fika med Sussi  (tack för fikat, barnvaktandet och den roliga boken!!!) och sen iväg till bvc för vaccination av Ville. *pust* sen hem och få tårta och en superfint inslagen mp3spelare av peter.. TJOHO. nu har jag en egen.. *jubel* Tack snälla kärleken!

VET NI..
jag gick VIDARE i cocoa daisys scrapoff.. Det är jag och Ulrika och 2 tjejer till kvar nu.. coolt! Det är så häftigt med alla svenskor i utländska tävlingar.. även om jag alltid vill vinna såklart så känns det lite bättre om en annan svenska är den som tar hem det =D  Här är min layout till förra uppgiften. Att skriva för hand och använda akrylfärg. Plus att utgå från en skiss av duktiga Annab



jag fortsätter rulla papper, det är ju så kul! Hur jag ska få ner dom i en plastficka är ett senare problem.. heh..

Och hemlisen kan jag fortfarande inte gå ut med.. IIIK.. ibland tar det tiiid.. =) men det kommer....

Igår hade jag en jättemysig dag tillsammans med  Malin och lilla Freja.. Freja jag och Ville satt och fikade ihop på ett cafe medan Malin gjorde en del ärenden.. barnen var små solstrålar.. det kan jag lätt göra om flera gånger! Tack för dagen Malin och Freja..

Nu måste jag ta tagi städandet av köket.. JAg har julpyssel och embossingglitter klippt överallt.. Ett enda kaos är det.. men så är det ibland när man är kreativ!

HA det fint alla..

Just ja.. ni har väl inte missat att det finns kuligheter i Brunkullans blogg och en 1:a advent tävling i forumet?

Kram

Mahlin



Kommentarer
Postat av: Linda

Men fy så jag skäms nu!! Har jag missat din födelsedag!?! Jag har så himla bra koll jag! Iaf så får du ett stooooooooooooooort grattis i efterskott!! Underbar layout, som alltid! Längtar tills vår lilla scrapträff, vi får se till att boka in nåt snart. Det var en mycket bra idé du kom med och det är nåt att verkligen se fram emot. Jag har gott om plats här hemma, vet inte hur ni andra har det, så vi får väl diskutera var vi ska va å när :)

2008-12-04 @ 13:54:33
URL: http://joona.se
Postat av: eyovine/Maja

Kul att du gått vidare =) håller tummarna... Å så en underbar Lo förstås... rulla papper måste jag testa hihi

2008-12-04 @ 23:28:58
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com
Postat av: Kajsa

tips: http://lindasdagar.blogg.se/2008/december/dagens-tips.html

2008-12-06 @ 16:17:09
URL: http://melen.se/blog
Postat av: lucy e

Good luck in the Cocoa Daisy contest!! Your layout is fabulous! Love the pieced circle!

2008-12-10 @ 14:54:55
URL: http://lucyscraftylife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback