mer RDG

Jaaa. ännu mer Rouge de garance..
Jag har fifflat ihop ytterligare 2 layouter  med mitt DT-kitt från Brunkullans..

Mer Rouge de garance. Först ut bara en enkel lo med ett utav det snyggaste pappren jag vet.. Älskar detta orangea papper..



 Jag tycker det är typ, jättesvårt att använda garn.. så jag försökte utmana mig själv.. Och eftersom jag redan experimenterade med det så försökte jag hålla en ganska enkel (för mig) layout i övrigt.. och .. känsliga tittare varnas ju för apan!! Konstvärk med Ä är en liten ordvits.. eftersom apan målades i väntan på värkarna! typ.



Ni missar väl inte att den 3:e adventstävlingen finns uppe i forumet. Häng på du också!

Nu ska jag hoppa in i duschen och bege mig till min kära vän Petra.. Skoj som tusan! Jag har precis laddat upp mitt finalbidrag till Cocoa Daisys scrap off nu också.. puh.. jag fick göra det inatt eftersom jag alltid gör allt i sista sekund..

Nå..

Ta hand om er så länge!

Kommentarer
Postat av: MissMian

Snygga båda två trots en mycket mer avskalad stil än vad du brukar göra!

2008-12-15 @ 19:49:22
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Michis

Hördu, jag råkar ha ärvt en jäkla massa kläder av min syster som har tre pojkar (barnkläder alltså).



Är det något du vill titta på och låna? Inte särskilt mycket "roliga" kläder, men det kanske behövs lite baskläder också?

2008-12-15 @ 19:54:56
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Petra Karlstrand

Tjena Mahlin!! Vad bra du fick till LO´n med apan, menar värk...... passade ju kanon den dagen till ära.

Gillar söt-Villes LO oxå, vilken goding han är sonen men hörde av Peter att han är förkyld nu så hoppas det går fort över!

Kram Petra

2008-12-16 @ 17:06:05
URL: http://trolletspyssel.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Härliga alster!



Du ÄR välkommen, men du gör nog rätt i att slippa läsa min skit ;-)



Kram påre!

2008-12-16 @ 20:41:21
URL: http://yvonnescrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback