Pakeeet

Kolla kolla kolla vad Ville har fått...



Det är mina söta DT-mammor på Brunkullans Scrap & card, Sara och Lotta, Som skickat paket till Ville..
Jag kan lova att han blev glad som tusan.. Han älskar bodyn och hoppas att han kommer att kunna ha den alldeles straxt. Han är ju en stor kille! TACK snälla..

Appråpå Brunkullans Scrap & card, så är det en ny bonustävling upplagd i forumet.,. Om du inte redan registretat dig där så spring genast dit och gör det.. Det finns fina priser att vinna.

Ville har också fått paket från sin söta tjejkompis kajsa.. Hans första skallra.. I form av en KO *hjärta* Vi har ju mängder med kläder till Ville men inga leksaker.. så han blev såklart väldigt glad..

Inbjudningarna är äntligen klara och ivägskickade.. 30 stycken blev det.. och ja.. hade man inte haft en söt bäbis så hade de blivit klara lite tidigare, så kan vi väl säga.. =) men nu är de i postens händer iallafall..

Igår lyckades jag skaffa virus till Peters dator.. gah.. SÅ klantigt. Så nu håller jag på att fiffla i ordning den.. Eller just nu håller jag på att föra över alla filer ifrån hans dator till min. det är en hel del eftersom vi laddar ner alla serier och laddar in foton i hans dator.. puh.. Vi har även alla användbara program som word och photoshop på hans dator.. så några foton kan ja inte redigera på en stund nu..

Har man inte tillräckligt att göra så skaffar man sig.. höh.. *ironi*

Veckan är fullspäckad med grejjer..
Ska träffa Silwerstar en snabbis på måndag och lämna lärarplugg-böcker.  Ska också till mamma för att Ville ska agera modell i nån overall hon sytt.. =)
Tisdag ska ja upp å tvätta i ottan.
Onsdag kommer sötaste Petra hit och vi ska ha en hel scrapdag .. Coolt som tusan!
Torsdag är första babysimmet.. det ska bli sååå kul.. Jag hoppas bara att Ville frisknar till tills dess.. Både han och jag har åkt på lite förkylning serrni.  Men vi  är på bättringsvägen så det finns hopp om livet. . =)

Vi har varit hos BVC på 2 månaderskontroll och vägt och mätt lille herrn. Han växer och växer.. 6535 g är han uppe i nu.. och 59 cm .. Dagarna går åt till att äta som ni märker.. men även en del smaskande på händerna och fnissade... Sötnöt.  Nu är ju alla bilder på vift annars hade jag kunnat visa nåt nytt på stora grabben men ni får hålla er i skinnet..

Ha det gott allihopa...

/Mahlin

Kommentarer
Postat av: Michis

Åh, krya på er, så trist att vara förkylda!

*kramar om*

2008-08-24 @ 15:12:03
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjohejsan vilken stor kille ni har... kollade just edvins statestik å han var 5590g tung å 57 lång när han var 7 veckor =) å han ligger över kurvorna så det kan jag tro att lille Ville gör han med =) Det är alltid bra att ha lite extra hull när man ska börjka äta riktig mat sen... om man inte är som Edvin som slukar allt altså... har förstått att en hel del barn är lite ovilliga att käka i början=)Förkyllning låter ju inge vidare...men det går nog över. ska på babysim på torsdag vi me=) kan väll höras o m en playdate här framöver!! kramkram på er!!

M

2008-08-24 @ 17:10:59
Postat av: Nina

Wow, vilken UNDERBART SÖT present!! Sara å Lotta är enna godingar ;)



KRAM!



PS. Åh, jag tycker också att det ska bli sååå kul att få vara "kollega" med dig...du är ju min idol! ♥

2008-08-25 @ 11:21:41
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: eldh

Vilken söt kille du har! Roligt att de är födda på samma dag. Han verkar vara en stor kille, 6,5kg när han var 2 månader!!! Sixten vägde 4,7kg! Men han var ju visserligen liten när han föddes! Roligt att du ville kika in i bloggen! /Elin

2008-09-02 @ 16:58:47
URL: http://eldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback