trumvirvlar och fanfarer...

Nu är den öppen.. Brunkullan Scrap och Cards inspirationsblogg.. RUSA genast dit! Klicka här

Jag kan nu nämligen avslöja att... JIPPI.. Jag har den stora äran att få vara en del av Brunkullans Designteam..
WOHO.. Jag är galet stolt och glad över denna stora ära. Håll öron och ögon öppna för Brunkullan scrap och Cards kommer definitvt bli en butik att räkna med! =)

Kilar ni in på bloggen får ni se mina första DT- alster..
Här får ni en liten sneak peek

image85  image86
 
I övrigt kan jag också tala om att jag gick vidare till nästa klass i Bad Girls kits TOP DESIGNER... 33 % avklarat... *puh* Nästa klass känns dock svår.. Vi får se om jag kommer på något..

Det som är en ännu större utmaning är nog Last scrapper standing.. Jag är anmäld och redo men den första utmaningen, att använda ÅTTA clear-saker på en LO.. Huh.. Jag vet inte hur jag ska lyckas.. men jag ska göra ett försök imorgon tänkte jag.. Wish me luck..

Se så.. varför är du kvar här ännu? du ska till Brunkullans blogg !

Kommentarer
Postat av: Zarah

Dubbelt grattis! Kram!

2007-09-22 @ 21:42:00
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Lotta

Vi är så fantastiskt glada över att du är våran Mahlin - dina första DT-LO´s är super :) och ger verkligen mersmak inför framtida alster!

2007-09-22 @ 22:25:32
Postat av: Nina

Åh, vad roligt - jättegrattis!!! *gör vågen*
Ser fram emot att få se en massa snygga DT-alster från dig!
*kram*

2007-09-22 @ 23:57:30
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det var inte lita du lagt ut denna måndagmorgon till mig *ler* elelr var det inte bara till mig??? kramar på dig!!!

2007-09-24 @ 07:23:35
Postat av: silwerstar

Som sagt, du är så BRA! :-D Varsågod för kortet, även om jag inte alls är någon kortmakare.. så du får se till gesten snarare än kortet som inte var jättearbetat :-P Och så hade jag visst inga nyare stämplar än hÄnglars från förra hösten *haha* Ska nog köpa nån ny stämpel till julkorten iallafall :-P

2007-09-24 @ 17:11:58
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: Lena

Å vad kul att du hörde av dig så jag vet med jag fick spindelmanneniden ifrån :D Har laggt in en länk till dig nu :D Så folk kan se vem som inspirerat mig :D

2007-09-24 @ 21:36:49
URL: http://latto.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej söta du. Tänkte bara säga grattis och jag tänker på dig. Många kramar från Tessan

2007-09-25 @ 08:51:10
Postat av: Sussi

Hihi! Du ä såååå duktig ju! =) Saknar dig. Puss

2007-09-25 @ 09:38:12
Postat av: annika5064

Dina layouter är bara helt fantastiska! WOW! Love...trevlig helg på dig,
Annika

2007-09-28 @ 18:33:54
URL: http://annika5064.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback