Round 2

Mhm...
Äntligen är det helg.. Den här helgen ska jag bara göra precis det JAG vill.. till skillnad från förra helgen då jag inte fick göra nåt jag ville.. Nä.. Usch.. Jag insåg precis att jag sumpade det redan igår genom att göra scheman hela kvällen igår till jobbet (ja, vi byter schema IGEN). Och idag har jag gjort lektionsplaneringar men NU ska jag börja pyssla lite.. jag ska bara..  och sen ska jag bara... Ni vet hur det går..  Jag har massor idéer för mina DT-Projekt för CC som jag måste ta tag i innan tiden rusar iväg.

Iallafall.. Jag har anmält mig till Bad Girls kits stora tävling TOP DESIGNER.. Jag fick in mitt första bidrag i sista minuten och .. kom vidare.. Så nu är det dags för round 2.  *puh*  Första klassen var att använda FÄRG och detta med en tanke bakom som man också skulle motivera.

Jag gjorde denna LO...  (Lotta.. om du inte vill vara med på kort på min blogg så hojta till så fifflar jag till det).
image83

min motivering var: Jag gillar den här tjejen, hon är en alldeles fantastisk människa.. Jag hade detta underbara kort på Lotta och jag ville liksom ära henne med en LO som skulle visa hur glad och omtänksam hon är och hur hon alltid göra människor omkring sig glada. För att göra detta använda jag mycket rosa, aqua, orange och en skvätt grönt. Mina favoritfärger som gör mig glad.. Alltså ser jag även Lotta i dessa färger. För hon gör mig också glad. 

Jag har använt:  Mönstrat papper  från:  AL - Rhonna Farrer x3, Daisy D´s Feltflower-ribbon, ribbon, buttons, brads, hambly overlay, journalingcard, AC thickers giftbox.

Nu är det dags för klass 2.. och i den ska man göra något med texture och dimension... Vi får se hur det går..
Jag är iallafall lite lycklig ... jag har stått på väntelistan för Badgirls kits sedan JULI och äntligen har jag fått en spot.. så deras oktober-kit lär hamna här hos mig.. WOHO.

Jag har även anmält mig till the efferdares "Last scrapper standing".. VI får se hur det går...  =) Det drar igång nästa vecka...

Vad mer.. Ptja.. Lite hemlisar hit och dit som verkligen gör mig GLAD... mihihi... Vi får väl se om det går att avslöja snart...

Nu ska jag kasta mig över mina projekt...
Until next time....

Kommentarer
Postat av: Zarah

KLART att du kom vidare!! Kanonsnygg LO - som vanligt! Du har PRECIS rätt stil för att vinna deras tävling så HEJA HEJA HEJA!!! :D

2007-09-15 @ 13:43:26
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie

otroligt snyggt måste jag säga men då är det också min syster du har på bild. Hon är precis som du beskriver henne plus så mycket mer. Håller tummarna för dig i tävlingen!!

2007-09-15 @ 16:30:10
Postat av: Anonym

Å! tack så mycket! Så snyggt! och så söt du är! Jag blir alldeles alldeles glad! Hoppas att du får en jättemysig pysselhelg! Jag håller också tummarna för dig!
Stor kram!
Lotta

2007-09-15 @ 18:57:44
Postat av: silwerstar

Heja Mahlin!! Fasiken vad du har kommit igång med scrappingen på sistone och du är ju så braaa!

2007-09-15 @ 21:01:06
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: silwerstar

Jäpp, det är jag som slutar på scraputmaningen. Sen Milla föddes har jag inte lika mycket scraptid, så jag tog bort scraputmaningen och behåller PysselPassionsuppdraget. Den scraptid som finns kvar vill jag ha till att kunna skapa fritt, och känna att jag faktiskt inte behöver leverera hela tiden liksom.

2007-09-16 @ 16:28:57
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: Yvonne

oooooh!! Vilken fiin! Den älskar jag!

2007-09-16 @ 17:43:43
URL: http://yvonnescrappar.blogspot.com/
Postat av: Marie

jisses så läcker!

2007-09-16 @ 18:12:46
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: jenny ö

så fin och pysslig blogg du har! länge sen hörru, håller du på med slam än? för ser dig aldrig nu för tiden... kram kram

2007-09-16 @ 21:15:04
Postat av: Johanna

Mahlin! Du är otroligt duktig på att skapa! Jag hittade hit via Lottas sida... o ja säger det en gång till! Grymt snygga grejer du gör =)

2007-09-16 @ 23:21:07
URL: http://www.jojoroos.blogg.se
Postat av: Sandra

Wow, vilken härlig LO, förstår att du kom vidare!

2007-09-17 @ 08:49:33
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Härligt med alla dessa färger, man blir glad av den! Plus att texten är sååå fin, tänk att ha en sån vän;0)

2007-09-19 @ 12:00:58
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Mette

Kanonsnyggt!
Vilken underbart färgsprakande layout!
Jag gillar den massor.
Kram
Mette

2007-09-20 @ 22:44:08
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback