Ett litet ord #11

Jajjemen..
Igår var jag på pysselträff i Linköping ( det var verkligen jätteskoj).
Jag trixade ihop ett bidrag till ett litet ord #11. Det var så länge sedan jag faktiskt hann med en ELO så det var jättekul.

image87

Men.. var är journalingen tänker ni nu? .. Jo men den sitter ju på en tag.. en dubbelsidig tag..

image88

Nu fotade jag bara ena sidan av tag:en så man kan ju inte se allt som står..
Här kommer journalingen i sin helhet:
Visst är vi snygga tillsammans? =) Varje fest eller tillställning måste minst en sån här bild tas! Ja, det är långt från alla som blir bra men vad gör det? Det är ett sätt att bevara minne och våra liv. Om man ser tillbaka på de foton som var de första vi tog, kan man se hur vi förändrats. Både våra utseenden men man kan även skönja hur våra liv förändrats genom åren. Ett verkligen minne!


Tack för titten!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hallojsan! Ja minsann, nog nådde jag mina mål allt, men det finns två LO som inte är med på sidan heller eftersom jag inte blev helt nöjd med dem (även om man inte får säga så :P) Tack för härligt sällskap på scrapträffen och kul att du valde att åka dit, och speciellt att du var så snäll och tog med mig :)

2007-09-30 @ 22:27:08
URL: http://scrapjo.blogspot.com
Postat av: dilorf

Vilka härliga färger!! :D Tycker att du komponerat ihop en snygg layout här.. :D

2007-10-01 @ 09:19:13
URL: http://dilorf.frolid.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback