Cybercrop, vinster och annat nytt under solen.

Huga.. ibland undrar man vad man ger sig in på i livet.. vilken vecka.. pust suck stånk o stön.. Nu menar jag inte den verkliga veckan utan snarare idag och 6 dagar bakåt.. Vissa dagar suger mitt jobb verkligen musten ur all lust, vilja och glädje.. och då har det inte ens med eleverna att göra utan enbart den skogstokiga personalen som vi ska "samarbeta" med.. mycket skit är det.. men det blir väl "bra". På något sätt.. TUR att jag har ett gäng av världens bästa kollegor att toppa med i allafall..

I pysselväg har det inte hänt så jättemycket som jag kan visa just nu.. Jag jobbar på en hel del DT-grejjer för Coordinates Collections.  Så dom får ni inte se riktigt ännu.. men den som väntar på något gott..

MEN.. det har varit lite Cybercrops de senaste två veckorna och jag har faktiskt kammat hem lite pris .. WOHO..  (Jag förstår iofs inte hur jag kan gå från en nobody till att uppmärksammas massor på så kort tid!!)..

Scrappiz hade CC och då vann min LO om min lyckodag.. Här är den ..
image80
Älskar verkligen de här färgerna.. och stämpeln är urläcker (kommer från Inkywings).

Sen hade hobbyhuset CC i helgen.. Där blev det också en vinst.. Man skulle inspireras av färgerna på ett foto av en söt liten groda.. Såhär blidde det..

image81

Grodor är söta men Tessan är nog sötast ändå...  Vad mer.. Jo.. jag gjorde ju fler LO´s till Hobbyhuset..
Här kommer en 6x12:a . Man skulle använda minst 7 bitar spillpapper..
image82

Jag fick med 12 bitar.. dessa från:
Hambly, Urban Lily, Junkitz*2, Autumn Leaves; Rhonna Farrer*2, Tinkering Ink. SassaFrass Lass, KI; Love, Elsie, Rouge de Garance, Sei och ett randigt papper jag inte minns tillverkaren på... Första gången jag testade paper posies (as seen on One little word-bloggen)


Appropå one little word så har jag verkligen inte hunnit med Ett litet ord på hur länge som helst känns det som.. Jag ska verkligen försöka haka på någon i helgen! hoppas hoppas.

När jag kommer hem från jobbet imorgon måste jag ta tag i min "top designer-klass".. Jag försöker göra allt och lite till, =) (vaddå begränsningar? ) Så självklart signade jag upp för Bad Girls kits stora tävling "Top Designer".. det är due-date på första klassen på torsdag så.. I better get started.. men då första uppgiften är FÄRG.. så känns det som jag har en del idéer på lager i alla fall..

Just ja.. Samtidigt som svensk scrapbooking har CC så är det även dags för coordinates Collections att ha cybercrop... Jag rekommenderar er verkligen att ta en kik och hänga med..

Cybercrop på Coordinates Collections den 7 oktober. Häng på du med!

Nu är det dags att nanna sängen..

Kram
Mahlin

Kommentarer
Postat av: Zarah

Aj löv jår stajl!!

2007-09-12 @ 00:25:02
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Jessica

Precis som vanligt; WOW!!!! Är inte alls förvånad över att du har blivit antagen som DT-medlem :-) Grattis, det är du väl värd :-D

2007-09-12 @ 18:52:58
URL: http://stampoholic.blogg.se
Postat av: Anonym

Nu är jag här och skriver lite också! =) Du är så duktig och gör så fina saker! Blir riktigt imponerad måste jag säga!! Hoppas att du mår bra!
Kram på dej!
Lotta

2007-09-12 @ 20:49:19
Postat av: Erica

Oj oj oj!! Hur nice som helst. Själv har man ju kommit av sig lite halvt med scrapbooking...Får väl sitta å glo på dina färgsprakande verk å suga i mig inspiration!!!

2007-09-13 @ 11:18:57
URL: http://spacemouse.blogg.se
Postat av: Sara

Åh vilka underbara LO's! Gillar att de är så härligt färgstarka!! :-)

2007-09-15 @ 05:16:06
URL: http://www.snorsk.blogg.se
Postat av: Tarjeitanja

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2009-08-11 @ 07:30:10
URL: http://tarjeitanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback