På uppmaning

från Tina.. =)  eller ja, det var väl på tiden att jag uppdaterade.

 Alltså, det blir ju sådär lite fuffens ibland. Min blogg är liksom en pysselblogg. För att uppdatera varje dag skulle jag i princip vara tvungen att skriva om en massa annat än pyssel (jo, det finns tydligen sådant också, även om jag var tveksam till en början). I och för sig så pysslar jag ju i princip varje dag men det är det där med att scanna in som är lite si och så med. Det är ju jobbigt och framförallt så är det ju vid prinsens dator som scannern finns och den har jag ju inte tillgång till när jag vill.

Nå, nu är det iallafall så att jag har pysslat en massa. Bland annat så gjorde jag 25  "glad sommar kort " till personal och elever på jobbet men ingen av dem hann in i scannern innan jag gav bort dom. Har pysslat med en massa annat också, men ingenting som jag har på bild (var tusan ÄR min kamera egentligen?)

Bland annat har jag ett pågående projekt då jag altrar alla mina olika block jag har på jobbet, ni vet  ett till schema, ett till möten, planering, reflektion, elevsamtal osv. =) En helt ny och fin tjusig serie ska det bli. Jag har tusen andra projekt i huvudet men sedan har det inte blivit något mer av det.  Jag har ju semester nu så att jag har all tid i världen att surfa runt på diverse forum och läsa bloggar. Jag har hamnat i " jag vill kunna virka-träsket" igen.. Allt tack vare en bloggrunda som slutade hos Booip.     Jag vill också kunna virka. Jag hamnar i dessa olika pysselträsk lite då och då. Som tur är KAN jag inte virka fint men jag är mycket avis på de som kan. =)

Nå.. ett kort skulle jag ju visa er idag.. Prinsen fyllde ju år för ett par veckor sedan och här har ni hans kort. Han hade önskat sig ett kort med en apa på så .. jag letade diverse inspiration på internet och vips så var denna lilla söta apa ritad.  Svansen  har tydlig inspiration från Filurmamman  dr.Nina till exempel.

12636-54

Imorgon väntar en ny dag med IFK -Örgryte (heja IFK ) och faktiskt ska vi dricka öl och gå ut sedan, jag, Suss och Tiny.. Spännande minst sagt..

Må väl

Kommentarer
Postat av: silwerstar

Jaaaa, äntligen en uppdatering!!! :-D Söt apa! :-D

2007-06-28 @ 17:53:13
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: Mia

Vilken söt apa! Och med en krona! :D Galet fint! Vad roligt att du nämnde mig i inlägget och ännu roligare att du blir inspirerad och vill börja virka. Det är inte så svårt alls. Men det ska jag kanske inte skriva om du nu inte vill fastna i det här träsket också... :)
Egentligen tittade jag bara in för att fråga om jag får länka dig i min blogg, uppdateringarna och nämnandet av mig var glada överraskningar. Jag önskar att jag också var duktig och uppdaterade. Attans Booip! :D
Kramar, Mia

2007-06-29 @ 18:46:23
URL: http://booip.blogspot.com
Postat av: angel

men gud vad sött :)

2007-07-03 @ 20:56:03
Postat av: snurven

Kul att läsa lite om vad som sker,pöss!

2007-07-06 @ 07:24:54
Postat av: dr.Nina

Tack för kommentaren i min blogg.
Åh, jag fullkomligen älskar det där kortet!
Vilken söt apa du har gjort - du ritar jättefint, med en härlig egen stil! Är det du som har skrivt "Grattis" sådär snyggt också?
Kommer absolut att besöka din blogg igen. Please, kom nu ihåg att skanna och visa allt ditt pyssel i fortsättningen!! ;D
Känner mig verkligen hedrad som blir omnämnd som inspirationskälla..TACK! *rodnar*
Kram,
Nina

2007-07-11 @ 02:09:15
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback