Oho

Jag känner mig såååå duktig.. ja, jag uppdaterar ju faktiskt här... =D Men.. nästa vecka är det väl slut med det för då är det tillbaka till jobbet igen .. bua.. fick iaf glädjande SMS om att jag slipper öppningen på måndag.. TUR.. Jag hade ingen lust att gå upp vid 04 första dagen efter semestern!

Nu till lite annat.. Lite mallig är jag ju.. Jag som bara closet-scrappat och nu börjat visa lite stuff.. Skickade in till swescrapbloggen.. och fick minsann min LO visade.. WOHA... Det kan jag leva på ett tag..
Här är den förresten.. Skissutmaningen v. 27.. Helenes skisser är sååå bra tycker jag.

12636-64


Japp.. Sen hade vi semester tema på Kort i fokus-bloggen... Såhär blev mitt semesterkort...

12636-63

Det känns "sådär" att göra semesterkort eftersom min semester slutar alldeles straxt.... Jobbångesten börjar göra sig påmind.. Som tusan.. IH.. Nå.. Tur att vi inte har så många elever att tampas med mina tre kommande jobbveckor.. Mest slit blir det väl med vikarierna.. hihihi. =)

Ha det gott pysselvänner... [och Sussie, Johan och Tina.. :D ]



 

Kommentarer
Postat av: Elle

Åja...så hemska är de nog inte de där vikarierna... ;) Kul blogg förresten... Sonen blev helbettutad i det där Spindelmankortet...fint sörru.. Ha det bra och så syns vi på måndag =) / En av de där vikarierna

2007-07-20 @ 20:50:43
URL: http://jissesamalia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback