Det var visst länge sedan sist

Det blev inget mirakel utan vi sa våra adjön till Cciara den 12 december. En liten siames som lämnar ett ENORMT tomrum efter sig. Vi letar nu efter en ny siames, inte en ersättare men någon liten råttliknande katt som kan fylla en del av tomrummet som både jag, prinsen och fluff  känner.  Det tog så lång tid innan jag slutade leta efter henne hemma i lägenheten, jag drömmer om henne, säger fel namn till Fluff och.. ja.. hon fattas oss , så mycket..  Bara detta med att kunna sova.. Cciara har sovit mot min bara hud varje natt i flera år.. Att helt plötsligt inte ha päls mot huden.. ptja, det genererar endel sömnrubbningar... Nå, när jag orkar och kan och klarar av det ska det scrappas ett Cciara-album iallafall.

Julen kom och gick, det händer en del hallaballo på jobbet som vanligt. Kanske är det dags nu för det där bytet av tjänst som jag väntat på i ett år.. Vi får se.. Det är mycket prat och löften från rektorn men sällan det blir verkstad och hållande av löften.. Vi får se.

Jag har varit så disträ på webpysselfronten.. Jag glömde fota alla mina julkort och de julklappar jag gjorde.. Kära mor med sambo fick varsin journal jar.. De älskar det.. Mamma berättade stolt att de redan svarat på 25 frågor var.. å det var förra veckan.. De lär ju vara klara långt innan jul i denna takten..

Nå, jag har glömt tagit kort men jag hittade ändå en del foton som ännu inte blivit uppvisade.. så here we go.

Mina 18 adresskort jag gjorde till en Swap på pyssel.net..  jag bara älskar adresskort och scrapvännerfickor.. Jag samlar och vill ha hur många som helst.. *hint hint*

adresskort

Ett brunt juligt kort.. Gillar Formas gängliga tomte minsann...
godjul

Mer forma, detta är den söta grisen.. Den söta trefärgade grisen..
sammastampel

Spotlight tokig var jag i december..  =) En spotlight hängel

kort1

O.. jag gjorde även lite halsband att ge bort till kollegor på jobbet i julklapp.. så här är minsann ett pärlpyssel också ..

halsband

Sist men inte minst så kommer mitt allra första bidrag till en kortskissutmaning på scrappiz, detta är vad jag roat mig med idag..

kortskiss

Jahapp.. Det var allt för denna gången men kanske kanske så får ni se ett nytt inlägg lite mer frekvent nu när det är ett nytt år och nya tag..

Frid!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Sötaste - jag beklagar.

Kika på katter.nu och katt.nu - de har ofta underbara katter som söker nytt hem. Där hittade vi vår galna Rex-mix Anton.

Konstigt, det där. Det går inte att fylla tomrummet - men man kan få en ny vän... Det är inte fel, ändå!

Kram!

2007-01-07 @ 20:06:20
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Jånna

Vad kul att få se lite nytt av dig!! :-D

Tråkigt med Cciara.. Jag hoppas att ni snart har en till misse att gosa med! Som Zarah säger här ovan, en ny vän är ju aldrig fel!

Kram på dig!

2007-01-09 @ 16:15:22
URL: http://silwer.blogg.se
Postat av: snurven

Så fiint allting!!

2007-01-10 @ 09:07:01
URL: http://snurven.blogg.se
Postat av: Stiniset

Du är så himla duktig!!!!

2007-01-10 @ 09:37:35
URL: http://anacoonda.blogg.se
Postat av: Angel

shit vad mycket fina saker :)

2007-02-28 @ 10:16:29
URL: http://angelpacino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback