Feberdags

Idag gick jag hem från jobbet med feber.. och sedan har jag sovit sen dess i princip... Hade feber redan igår men... jag var prompt tvungen att åka till jobbet imorse.. jag slet som ett djur och slängde ihop en present igårkväll och den skulle överlämnas på jobbet idag (eller imorgon om jag inte vore sjuk)....Min söta kollega Ann-Katrin fyller år imorgon och denna fick hon av mig!!!

12636-26

jag och mina skyltar.. imorgon är jag hemma från jobbet fortfarande.. kommer ligga och sova så mycket jag bara kan.. och kanske pyssla lite.. om jag orkar =D



Kommentarer
Postat av: Jånna.:. silwerstar

Du är så BÄST!! Jag är verkligen imponerad, aldrig i livet att jag skulle kunna få ihop en sån tavla..! Braiga du!! :-D

2006-09-09 @ 08:59:49
URL: http://silwer.blogg.se
Postat av: Stiniset

otroligt snygg skylt verkligen!!! :) Krya på dig nu sötnos!

2006-09-09 @ 11:09:33
Postat av: Anemi

Oj vad du är duktig Mahlin!! Skulle bli såå glad om jag fick en sån skylt!!

2006-09-10 @ 11:28:31
URL: http://anemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback