tokigt pysslig helg

Jajjemen, jag kom igång lite med pysslandet till sist. Har klätt om min FIRA-byrå och gjort en hel drös med egna chippisar.. mm. Jag är som Lena Ph.. hon syr sina egna kläder, jag skär mina egna chipboards. Det började faktiskt med att jag blev upp över öronen kär i de nya biggest board chippisarna, särskilt scrollsen, men de har ju inte dykt upp i sverige ännu så då får man göra egna =) Sen spårade det ut och började bli alfabet och grejjer också men ja ja.. De är ju användbara.

Som muta för att slippa följa med sambon på släktkalas idag så erbjöd jag mig snällt att göra ett grattiskort till hans farmor som fyllde 81. Sagt och gjort, sedan blev jag lämnad ensam hemma.. jippi..
Här är kortet.

grattis


Usch.. . Jag har så svårt att pyssla saker som JAG tycker är fint, iallafall sånt som ska läggas upp i gallerier och visas upp. Jag har inte riktigt samma smak som andra, iaf inte när jag själv ska göra .Det är ofta endel som skiljer stilmässigt, jag mixar och matchar "fel" och älskar det. Nå. Denna helg har jag iallafall bestämt mig för att högaktningsfullt skita i om andra tycker om det jag gör eller inte. För jag gör det faktiskt. Jantelagen till trots! HA!

sov gott

Kommentarer
Postat av: Zarah

GÅDDÄÄÄÄM! Inte en chans att någon kan tycka att det där är fel! Det är ju så rätt som det bara KAN bli! :D

2006-08-14 @ 13:02:26
URL: http://zarischka.blogspot.com/
Postat av: Sussie

Så vacker den övre är!!!

2006-08-21 @ 15:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback