Färdig!

Jajjemen.. Har ju fuskat och lagt upp det färdiga resultatet på Scrappiz redan men här kommer det igen..

Hälften av mina pennor har nu fått ett nytt hem hängandes på väggen..  Nå, spännbandet ska icke vara där men jag var så ivrig med att plocka i pennor och fota så jag hängde upp det direkt, och då litade jag inte på att limmet hade fäst till sig ordentligt.. =) Därav tjusigt grönt spännband.

Den andra hälften pennor, som inte fick plats är ju sådana tråkiga pennor.. Tusch, färgpennor, akvarellpennor (de är tråkiga pga av varierande längd, svåra att ha i en liggande konserv), överstrykningspennor och sådana "vuxenpennor" sådana dyra tjocka pennor typ pilot vega och så. De blir så otympliga att ha där i! Kalligrafi och Chalkpennorna är inte ett dugg tråkiga men de är snäppet för långa för att ligga bra.

Nå. här är det.
12636-19

Idag ska jag roa mig med att förbereda mig inför skolstarten imorgon, vi blev klara med schemat i fredags så jag ska väl göra en snygg variant av mitt schema så jag vet vilka lektioner jag ska ha när och med vilket barn! blöö.. ångest! Jag vill inte.. Nåå.. det måste göras! 

*biter ihop och kör*

Kommentarer
Postat av: Sara

Jösses! Du har några pennor mer än jag!! Trodde knappt det var möjligt! *fniss* Inspirerande och snyggt med färgsorteringen!

2006-08-20 @ 19:09:43
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Stiniset

Snyggt!!! :) Mycket smart förvaring och smidigt att ha pennorna sorterade efter färg...

2006-08-21 @ 10:16:21
Postat av: Zarah

JÖSSES vad mycket pennor!! *trillar av pinn och slår sig i rumpan*

2006-08-21 @ 15:12:10
URL: http://zarischka.blogspot.com/
Postat av: Mikaela

Snyggt! Väldigt smart idé!

2006-08-25 @ 19:55:35
URL: http://mikaelarudhner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback