willeastyle ♥

Förra helgen var en härligt inspirerande och otroligt rolig helg. Jag hade den stora äran att få hålla kurs på träffen i Övergran i Scrapgalens regi. Nu tänkte jag dock inte prata om min kurs, den tar vi en annan dag.. Jag måste ju få visa vad som var min största utmaning redan i början på dagen...
Det var ju inte bara jag som höll kurs.. Fantastiskt duktiga Helena/Willea hade dagens första kurs.. och även om resultatet är långt från min stil så var det både utvecklande och inspirerande att ta sig an kursen..
*********

Last weekend was an incredibly inspiring and fun weekend. I had the pleasure to teach a class at a crop hosted by Scrapgalen. But I´m saving my class for another day. today I want to show you my biggest challenge that day..

I wasn´t the only one teaching. The amazingly talented Helena/Willea was up first, with a shabby- class.. and even if the result is far far from my style it was so much fun and I got so much inspiration from trying on willeas beautiful style...
Resultatet ser ni här.. / Here it is..
Tack för titten!

Kommentarer
Postat av: CillaT

Åh vad fin och vilken klockren rubrik;) KRAM

2011-05-19 @ 21:51:41
URL: http://cillasinsida.blogspot.com/
Postat av: Anna W

Supersnyggt! Du kan, du! Kram på dej!

2011-05-20 @ 06:27:43
URL: http://zildaradesign.blogspot.com
Postat av: lisa

bara så snyggt, mysigt och vackert...

2011-05-21 @ 13:29:24
URL: http://bcreative1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback