inspirerande helg..

va, blogga två gånger på en och samma dag.. ja kors i taket =D ibland blir det så... jag vet ju att jag kommer glömma av det i veckan med föräldramöten och mattekurser och allt vad det nu är på gång i veckan!

I helgen var det återigen dags för scrapträff i Linköping. Det är så fantastiskt roligt med dessa träffar och så mycket inspiration i omlopp, härligt sällskap och så lite shopping på det.. Underbart... Nu börjar nedräkningen till nästa träff i vår...

Jag hade den stora äran att vinna gårdagens layout - tävlingar (ja, båda två.. helt galet! )...  Nu tänkte jag visa den jag gjorde av innehållet i goodiebagen.. Vi fick några supersöta papper från My minds eye (tror jag att det var)...  och jag gick loss med mist och symaskin och denna layout kom till liv på väldigt kort tid (jämfört med den jag gjorde innan)... och ja.. jag släpade med mig min symaskin, för just nu verkar jag inte kunna göra en layout utan att sy lite på  den =)


what.. blogging twice in one day?  oh yes... I know I´ll forget/lack time during the week so I better blog while I can =D

I went to my fave crop this weekend. I enjoy it so much, the inspiration, the company and some shopping =) Awesome.. Now I´ll start waiting for the next one.. in the spring!

I had the great honor to win the layoutchallenges yesterday (yes, both of them.. crazy!).. We got some cute MME papers in our goodiebag and the challenge was simple to use them for a layout and this is what I made..  I had some great inspiration and was able to complete it real fast (compared to the first one I did that day) and yes.. I did bring my own sewing machine, cause at the moment I don´t seem to be able to make a layout without some stitching on it!












I övrigt rullar det på.. det glada livet.. Jag har inte lika mycket på jobbet eller.. hade inte förra veckan iallafall men den här veckan är det en massa möten och kurser som ska hinnas med så det lär väl säkert bli något fuffens med det.. 

Hösten närmar sig med stormsteg.. det märker jag på att jag, som inte gillar musik någon annan årstid än på hösten i princip, har spotify på så gott som hela dagen... Det blir en hel del Melissa horn just nu, jag gillar´t.. fast det är lite deppigt.. så jag försöker bryta mönstret med lite mer fart och fläkt =D

Tankeverksamheten går på för fullt.. Det finns mycket tankar, förhoppningar och önskningar.. den som lever får se... =)

Skaffa er en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin layout!



2010-09-12 @ 23:37:02
URL: http://jennybergvall.blogspot.com
Postat av: kat

love this layout!!! it's gorgeous!

2010-09-13 @ 00:01:39
URL: http://kraftykat9.blogspot.com
Postat av: Ginger Williams

I love this layout Mahlin!

2010-09-13 @ 02:33:23
URL: http://www.truekodakmoments.blogspot.com
Postat av: Jånna

Men guuuud så fin!!! Önskar jag hade fått vara med och glutta på när den blev till! :)

2010-09-13 @ 07:44:42
URL: http://jannaslillavra.blogg.se/
Postat av: Nenne

Läckert!!! så häftigt du använt den däringa bården, härliga färger också!

2010-09-13 @ 14:17:09
URL: http://www.creativenenne.blogspot.com
Postat av: Mette

Helt fantastisk layout!

2010-09-14 @ 20:59:52
URL: http://mettka.blogspot.com
Postat av: Jody Rogers

Your blog and all your los are soooooo inspiring! Makes me want to use up all my paints and mists asap! Thanks for sharing your talent. I will be back!

2010-10-18 @ 16:20:21
URL: http://creativeauthority.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback