as days go by..

Redan ny vecka.. Livet rusar fram i rasande fart... För att citera Uno Svenningsson skulle jag säga att det finns mycket där som händer... en del förstår jag, annat inte.. Jag har hjärnan full med arbetsrelaterade saker och tankarna kretsar ständigt kring grejjer från jobbet.. På både gott och ont. Det finns inte mycket energi kvar i mig när jag kommer hem.. men.. såhär är det ju nästan alltid på hösten.. =) Det blir bättre och jag har så himla mycket skoj att se fram emot!

New week already... Life is just racing by.. I have so much workrelated stuff to think about and I have my thought all caught up with stuff from work. both good and .. less good.. There´s not much energy left when I get home.. but.. this is how it usually is around fall and it will get better and I have so much fun stuff to look forward to..


Idag tänkte jag att ni skulle få se lite fler layouter med det superhärliga septemberkittet från The Nook...  Jag fullkomligt älskar bakgrundspappret här..

Today I thought I´d show another one of my layouts made with the awesome septemberkit from The Nook. I love the bg-paper on this so much.. I need to get me a few extra sheets, I think =)...





I övrigt ligger jag hysteriskt efter med att uppdatera mina länkar och annat i bloggen.. Några ska bort och några ska läggas till.. Jag har ju inte skrivit det här men många har säkert sett att jag hade den stora lyckan att bli utvald till Creative Scrappers.. Jag älskar ju skisser så det är verkligen ett drömställe för mig.. ♥

I am so behind on updating my tabs and links here on my blog. some are to be removed and some to be added.. I haven´t written it here but some of you might already know I was chosen to be on the fab team of Creative Scrappers.. YAY .. I love sketches so that is another one of my dreamteams for sure!! ♥

Kommentarer
Postat av: cattis

OMG! Du är min scrapguru! =) Såna härliga,fräcka och läckra alster! Man kan titta hur länge som helst på dom och inspireras!



Kramis!

2010-09-20 @ 22:15:09
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Mette

Ohhhhh vilken helt superläcker layout!!!! Gillar massor!!!!

2010-09-23 @ 21:58:35
URL: http://mettka.blogspot.com
Postat av: Pysselpetra

Kul och busig layout! Du har skapat en intressant linje i designen - me like!

2010-09-23 @ 21:59:56
URL: http://mittkreativakaos.blogspot.com/
Postat av: NICOLE

cute, love those photos!!

2010-09-24 @ 01:16:26
URL: http://www.nicolemartel.blogspot.com
Postat av: Tanya Dery

What a great use of the cards, I love how you added color to them!

2010-09-24 @ 05:38:55
Postat av: A

god morgon! :)

2010-09-24 @ 06:11:53
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Pooi

love what you did with the crate papers! GREAT LO

2010-09-24 @ 13:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback