snack?

Jag har fått lite extra pysseltid iom att sonen är hos mormor och P är i Linköping så jag har gått lös på mitt Juli kit från the Nook.. (Ni har väl sett att det är DT-call hos My scrapbook Nook? Det är ett dreamteam som heter duga! )

Jag har hunnit göra tre layouter med kittet idag.. + lite andra saker... Jag känner mig galet effektiv.. Jag vet  i sjutton om jag kommer gå å lägga mig alls idag för jag har så mycket inspiration så jag vill inte sluta.. =)

oo jag kan knappt bärga mig till söndag.. Jag har anmält mig till Debee Campos onlineklass [inspire lovely] och det ska bli så rackarns skoj!!!

******
I got some extra scrap-time since DS is at grandmas and DH is away with friends.. I let loose with my Julykit from The Nook (Have you seen that there´s a DT-call going on at  My scrapbook Nook? that is a dreamteam, for sure!)

I´ve had time to make three layouts with the kit today + some other stuff. I am so on a roll so I do not know if I´ll get to sleep today or if I´ll just keep scrapping cause I have so much inspiration..

AND I can´t wait until Sunday, I registerd to Debee Campos online class [Inspire Lovely] and I am so excited!!!







Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är så fantastiskt duktig! Tack för all härlig inspiration :)



HejHopp! /J

2010-07-30 @ 23:53:02
URL: http://jenniejonasson.wordpress.com
Postat av: Ensamma mamman

Du måste ju trolla fram dina los eller nått. dom är galet snygga varje gång och så inspirerande. Jag var pysselsugen igår och skulle sätta igång med en lo men bläcket i skrivaren var slut så de blev inget.... Kram

2010-07-31 @ 11:45:17
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com
Postat av: Nina

Åh, så himla läcker LO - och helt unik! Äääälskar din stil! Avgudar Debee Campos också, så jag är bara LITE avundsjuk på att du ska vara med i hennes online-kurs... Ska bli kul att se vad du skapar under kursen, för en kombination av Mahlin och Debee kan väl inte resultera i annat än mästerverk? :)

KRAM!

2010-07-31 @ 14:26:26
Postat av: Marie/Mison

Jag bara dör - fattar inte hur du kan lyckas varje gång. Jag vill vara du - din stil borde vara min stil. Avis? Nej då, bara avgudare!

2010-07-31 @ 19:06:52
URL: http://gulavillanivallen.blogspot.com
Postat av: Pysselpetra

Så cool layout! den poppar verkligen!

2010-08-01 @ 09:48:53
URL: http://mittkreativakaos.blogspot.com/
Postat av: Jona Panesa

its a lovely page!

2010-08-02 @ 08:01:53
URL: http://www.artworksbyjona.blogspot.com
Postat av: Em

I love this layout Mahlin. There is just something about it that makes me wanna reach out and hug it! LOL

2010-08-03 @ 10:25:55
Postat av: Mandie Pierce

this is GORGEOUS!

2010-08-04 @ 00:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback