Vart tog den vägen?


Tiden och orken??
Ingen aning.. Lust och inspiration finns men oj vad dagarna går fort helt plötsligt.. Man blir bortskämd med sommarlov..med andra ord.. jobbet har dragit igång och det ska tänkas och kluras och planeras dagarna i ända.. Jag är helt väck när jag väl kommer hem.. Det scrappas dock en hel del ändå... (dock med enorm trötthet och huvudvärk som belöning dagen efter...) men jag hinner ju inte med att fota när det är ljust.. Det får bli i helgen..

Jag har också fått klartecken av P, att jag kan dra iväg på scrapkryssning i oktober.. TJOHOOOO.. Vem mer ska med?

Jag har också hämtat TVÅ underbara paket på posten idag.. ett mycket hemligt.... men ack så inspirerande och så var det en underbar låda från Bella BLVD... Fylld till bredden med de mest fantastiska papper...

Medans ni väntar på att jag ska scrappa lite nytt och hinna fota får ni nu se mitt altered som jag skickade in till American Crafts call.. =) Ett litet hus...

Where did it go?
The time and energy?
I have no idea.. I have lots of ideas and inspiration but time just flies and days go by so fast.. I think I got a bit spoiled with such a long summerholiday. in other words.. Work has begun, for real and I have to be on my toes thinking and planning all days. I´m so tired when I get home.. but I do scrap anyways.. (I just get a little less sleep and some headache the next day ...) but I haven´t had time to take pics in daylight yet..

Today I got the opportunity to go on a scrapcruise in october and I am SO excited!!

and.. I picked up 2 great boxes at the P.O today..  1 filles with secrets and the other one from Bella BLVD.. filled with the most awesome papers.. LOVE.

While you wait for me to scrap some new stuff and have time to take photos you´ll get to se my altered project I sent in for American Crafts call.. a little house =)










Kommentarer
Postat av: MissMian

Wow så fint! Och jag är väldigt avis på dina paket!!

2010-08-18 @ 21:40:53
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Linda

Vilket underbart hus!! Aj löööv!

2010-08-18 @ 23:00:24
URL: http://www.kreativgegga.blogspot.com/
Postat av: Gunilla

Vilket fint hus! Dina alster inspirerar mig.

2010-08-19 @ 13:12:55
URL: http://geefspysselplats.blogspot.com/
Postat av: Malin

scrapkryss låter lovely! Kan inte följa med den här gången, ska till London i oktober. MEn nästa gång? :)

2010-08-19 @ 21:56:21
URL: http://epona.blogg.se/
Postat av: krumeluran

lovely! Gillar ditt hus..

Orken kommer och går, inte så konstigt om den ger upp så här när arbetet just dragit i gång... min scrapp lust brukar dö av helt första veckan jag jobbar, man är som ett urvridet lingon när man kommer hem, och då ska man ännu orka med sin familj lite också....



KRAM till dig, och hoppas ork och lust kommer tillbaka när dina DT paket dimper in med allt nytt och fint :)

2010-08-20 @ 06:48:19
URL: http://www.krumeluran.wordpress.com
Postat av: Pooi

omg omg! the house is fabulous! thanks for sharing :)

2010-08-21 @ 15:52:21
URL: http://shaggyfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback